برگزاری میز خدمت جهادی افزایش میزان رضایت مندی مردم از ادارات

امیری گفت: با برنامه ریزی در راستای برگزاری میز خدمت جهادی، به دنبال افزایش میزان رضایت مندی مردم از ادارات سطح شهرستان بهشهر هستیم.

«شعبانعلی امیری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در هفته بسج قرار داریم و میز خدمت جهادی یکی از برنامه های مهم ما در هفته بسیج است که در بین ادارات و نهادها در روستای قره تپه برگزار شد که از اهمیت این برنامه می توان به پشتیبانی و مانع زدایی اشاره کرد.

 

 

مسئول بسیج ادارات شهرستان بهشهر افزود: مردم ما در برخی از موارد در روستاها امکان دسترسی به مدیران را ندارند و اجرای این برنامه می تواند گام مهمی برای رفع موانعی باشد که بر سر راه مردم در روستاها در بخش دامپروری، کشاورزی و.. است.

وی خاطر نشان کرد: در برنامه میز خدمت جهادی هفته بسیج شهرستان بهشهر، بیش از 20 مدیر شهرستان بهشهر با حضور در روستای قره تپه پاسخگوی نیاز مردم بودند و تلاش شد تا با برنامه ریزی و چهره به چهره موانع را برطرف کنند.

 

 

مسئول بسیج ادارات شهرستان بهشهر افزود: در راستای این برنامه به مدیران یکماه فرصت داده شد تا نسبت به رفع موانع اقدام کنند.

 

 

وی یادآور شد: این برنامه به مدت دو سال در شهرستان بهشهر اجرایی شده است و خروجی این برنامه بسیار بالاست و مدیران با توجه به لمس مشکلات و رصد آن از نزدیک برای رفع آن اقدام می کنند.

کد خبر 1119418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha