مردم یمن شعار محوری مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل را سرلوحه خود قرار دادند

ابوشریف با اشاره به شعار محوری مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل در جریان مقاومت یمن گفت: برخی کشورهای منطقه در قالب طرح ابراهیم به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند اما مردم یمن با مقاومت در برابر این طرح ایستادگی کردتد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، ناصر ابوشریف در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین با عنوان یمن محور تحول و خودباوری جهان اسلام گفت: جریان مقاومت در یمن به خود ایمان دارد و با اتکا به خداوند حرکت خود را آغاز کرده و پیش می رود. اولین کاری که جریان مقاومت در یمن انجام داد، این بود که دشمنان خود را مشخص کرد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل را به عنوان شعار اصلی خود انتخاب کرد.

 

نماینده جهاد اسلامی در تهران گفت: در حال حاضر جریان مقاومت در یمن به یکی از جریان های محوری و مهم مقاومت در جهان اسلام تبدیل شده است.

 

وی افزود: در سال های اخیر حکومت های زیادی در منطقه در قالب طرح ابراهیم به دنبال عادی سازی روابط شان با رژیم صهیونیستی بودند اما مردم یمن با مقاومت در برابر این طرح صهیونیستی آمریکایی ایستادگی کرده و با آن مخالفت کردند.

 

وی با بیان اینکه مردم یمن در راه خدا مبارزه می کنند و از هیچ چیز هراسی ندارند، گفت: مردم یمن به خاطر جنگ و تحریم با مشکلات مختلفی از جمله مشکلات اقتصادی روبرو هستند ولی در صف مقدم حمایت از مردم فلسطین قرار داشتند و مقابله با طرح های صهیونیستی را سرلوحه کارهای خود قرار داده اند. مقاومت مردم یمن در برابر متجاوزان قابل توجه و تکریم است.

 

 

کد خبر 1119431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha