انتقادپذیر بودن رکن اصلی در مدیریت است

فاضلی با بیان اینکه همه مدیران انتقادپذیر باشند چون رکنی مهم در مدیریت است گفت: آینده و توسعه یک جامعه را ذهن بی‌دغدغه خبرنگاران و هنرمندان می‌سازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «فیروز فاضلی» امروز (سه‌شنبه، ۲ آذر ) در نشست بررسی مطالبات خبرنگاران گیلان در رشت اظهار کرد: خبرنگاران دغدغه‌هایی دارند که تاکنون به طور جدی پیگیری و حل نشده است.‌

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در حل مشکلات این قشر در توان استانی فعال بودیم گفت: همه مدیران بایستی انتقادپذیر باشند چرا که در نقدها بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.‌

 

فاضلی کمک به قشر خبرنگار را در واقع کمک به اندیشه جامعه دانست و اذعان کرد: احترام اهالی قلم از موضوعاتی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه برخی مشکلات این قشر توانمند در دست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و بایستی قانون‌گذاری شود افزود: امروزه فعالیت در مطبوعات پر هزینه بوده و به‌نوعی ایثار محسوب می‌شود.

 

مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه اگر انتقادی نباشد آن جامعه در حالت سکون است  اظهارکرد: یک جامعه پویا بایستی لحظه به لحظه توسط اهالی فرهنگ و رسانه نقد شود.

 

فاضلیخاطرنشان ساخت: آینده و توسعه یک جامعه را ذهن بی‌دغدغه خبرنگاران و هنرمندان می‌سازد.

کد خبر 1119434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha