باور به قدرت جهان اسلام موجب اضمحلال اسراییل و آمریکا است

اکبری گفت: شرط مقاومت باور به قدرت جهان اسلام است که در پی آن اضمحلال آمریکا و اسراییل حاصل می شود.

گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حسین اکبری در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین با اشاره به نگاه امام (ره) در دفاع از مستضعفان و مقابله با مستکبران گفت: دفاع از مسلمانان و تمام آزادی خواهان جهان برگرفته از آیه قرآن کریم است و خداوند در آیه ای از قرآن مستضعفان را حاکمان جهان بر می

 

 

معاون دبیر کل مجمع بیداری اسلامی افزود: یمن اتمام حجتی برای تمام آزادی خواهان جهان است و سوریه نیز با ویژگی های متفاوت از یمن و عراق با ویژگی های متفاوت دیگر امروز به کشورهای محور مقاومت تبدیل شدند و در شرایط سخت که تحت سیطره رژیم جعلی اشغالگر بودند توانستند اوضاع را به نفع خود تغییر دهند. امروز بسیج در تمام این کشورها تشکیل شده است و به تنهایی پاسخگوی آمریکا و تمام هم پیمانان آن است و توان مقابله با آمریکا و اسراییل را دارد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: مستضعفان می توانند تبدیل به قدرتی بی نظیر برای فروپاشی و اضمحلال هژمونی استکبار شوند و سردار سلیمانی نمونه ای از مبارزه در برابر استکبار و شکل گیری اندیشه بسیج در زمان حاضر است.

 

 

وی گفت: افول آمریکا امروز روند تندتر به خود گرفته و اندیشه قرآنی بسیج مبتنی بر نجات همه بشریت است و می تواند نظام آینده بین الملل را تغییر داده و جایگاه اساسی به خود اختصاص دهد.

 

 

اکبری تصریح کرد: سران کشورهای عربی باید به خواسته مردم خود احترام بگذرند و مستضعفان را یاری کنند و به عنوان قدرتی که می تواند جهان اسلام را یاری کند از آن پیروی کنند. شرط مقاومت این است که جهان اسلام خود را به عنوان قدرت باور کند و به اضمحلال اسراییل و آمریکا ایمان داشته باشد.

 

 

وی گفت: سردار سلیمانی نمونه ای از مکتب بزرگ بسیج و اندیشه امام در دنیا کاملا جا افتاده و تمام جهان آن را می شناسند و وی یکی از شاگردان مکتب اسلام است.

کد خبر 1119464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha