تلاش برای ارتقا خدمات درمانی در شهرستان خفر

رحمانیان گفت: ارتقاء بيمارستان «خاتم النبياء (ص)» خفر و حضور پزشكان متخصص در رشته های مختلف از رویکردهای دانشگاه علوم پزشکی جهرم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رحمانیان»، امروز (سه شنبه ۲ آذر) در جلسه هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: نگاه داشت بيمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم و ماندگاری پزشكان متخصص از موارد مهمي است كه برای آن بايد برنامه ريزی و اقداماتی در راستای آن صورت گيرد.

 

رئيس دانشگاه علوم پزشكی جهرم با اشاره به اینکه در حال حاضر انگيزه پزشكان كم شده و نگاه ها به سمت بخش خصوصي رفته است، افزود: تلاشمان اين است در تمامی رشته های مختلف حضور پزشكان متخصص را برای اين بيمارستان داشته باشيم.

 

وی با اشاره به اینکه هدفمان ارائه خدمات مطلوب و با كيفيت به مردم جهرم است، عنوان کرد: از ديگر مسائل مهم ارتقاء بيمارستان «خاتم النبياء (ص)» خفر و حضور پزشكان متخصص در رشته های مختلف است.

 

رحمانیان با اشاره به اینکه در این راستا ۲ پروه درمانی و بهداشتی كلنگ زنی و در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل ساختمان اداری شبكه بهداشت و درمان، ساختمان اورژانس خفر و درمانگاه تخصصي بيمارستان  است.

کد خبر 1119496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha