برگزیدگان سومین دوره کتاب سال استان زنجان تجلیل شدند

در مراسم تجلیل از خادمان نشر، از نصرالله عباسی برای اثر «فسیل»، ظهیر محمدی «سیز نئجه»، رضا اسم‌خانی «چهل برگ» و محسن کمالی برای «مراقبت‌های دارویی»، برگزیدگان سومین دوره کتاب سال استان زنجان تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان امروز در مراسم تجلیل از خادمان نشر با اشاره به اینکه از 24 آبان تا یکم آذرماه به عنوان هفته کتاب نامگذاری شده است، گفت: یکی از برنامه های این هفته رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» با محوریت مادر شهید است که به صورت ملی برگزار شد.

 

محمدربیع احمدخانی با اشاره به اینکه بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی با شعار جای خالی را با کتاب خوب پر کنید نامگذاری شده است، گفت: به همین منظور غبارروبی مزار شهدا با حضور اصحاب فرهنگ و هنر انجام شد.

 

وی افزود: پویش استانی معرفی کتاب، معرفی کتاب های خوانده شده در دو دقیقه، توزیع و اهدای کتاب به مدارس مساجد و زندان ها و دستگاه هایی که دارای کتابخانه هستند برای این هفته پیش بینی شده است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات معرفی کتاب، بازدید از کتابفروشی های استان، بازدید با کتابداران کتابخانه های زندان ها و مدارس، برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع کتاب، جشنواره عکس با موضوع کتاب، رونمایی از کتاب های تازه منتشر شده، برگزاری مراسم شب های شعر، مسابقه کتابخوانی و برنامه عصر کتاب از دیگر برنامه های استان زنجان است.

 

در این مراسم از نصرالله عباسی برای اثر «فسیل»، ظهیر محمدی «سیز نئجه»، رضا اسم‌خانی «چهل برگ» و محسن کمالی برای «مراقبت‌های دارویی»، برگزیدگان سومین دوره کتاب سال استان زنجان تجلیل شد.

 

همچنین کتاب های «ماه عسل در تیمارستان» اثر محمدعلی خامه پرست، «اهمیت بالینی پروتیین های پلاسما» اثر علی اوسط ملتی، «گفتگوهایی در باره تاریخ» اثر حمیدرضا محمدی، «سربسته» اثر محمدعلی استجلو و «ترجمه و تبیین مفردات راغب» اثر سید عباس حسینی شایسته تقدیر شناخته شدند.

کد خبر 1119505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha