جذب بیش از ۸ هزار حامی اکرام ایتام و محسنین در خوزستان

شیبه گفت: با مشارکت بسیج سپاه استان در سال جدید تاکنون بیش از هشت هزار حامی اکرام ایتام و محسنین در خوزستان جذب شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» امروز (سه‌شنبه ۲ آذر) در دیدار با فرمانده سپاه خوزستان، با قدردانی از اقدامات شایسته این نهاد در اجرای پویش ایران مهربان طرح حامی یابی اظهار کرد: در اجرای پویش ایران مهربان طرح حامی یابی سرپرستی از ایتام شاهد همکاری ستودنی جامعه بسیجی استان بودیم.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: با تلاش های صورت گرفته بیش از هشت هزار حامی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین جذب و استان خوزستان در طرح ایران مهربان رتبه یک مشارکت بسیجیان در کشور را به دست آورد.

 

وی با بیان اینکه اجرای طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی کودکان یتیم و نیازمند با همکاری حوزه بسیج استان در حال اجرا است اضافه کرد: برنامه هدف‌گذاری شده در مشارکت بسیج و سپاه در طرح ایران مهربان، جذب چند برابری حامی است که اکنون بخشی از این برنامه محقق شده است.

 

شیبه با اشاره به اینکه در ثبت‌نام حامیان سپاه و بسیج، خوزستان پیشرو در تعامل با سپاهیان و بسیجیان است خاطر نشان کرد: همکاری های کمیته امداد و سپاه بسیج خوزستان در سطح استان گسترش می یابد.

 

وی با بیان اینکه مقرر شده سپاه و بسیج استان در زمینه جذب حامی یتیم اقدام کند ادامه داد: تاکنون بیش از هشت هزار حامی از بین بسیجیان سپاه در قالب طرح هر کارمند حامی یک یتیم حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان طرح نوین هر بسیجی یک حامی را عهده‌دار شده‌اند.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به همکاری های انجام شده در خصوص اجرای پویش مردمی ایران مهربان به منظور جذب حامیان جدید برای فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد تصریح کرد: اجرای پویش ایران مهربان با هدف جذب حامیان جدید برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت با همکاری کمیته امداد و بسیج سازندگی سپاه استان سرعت می گیرد تا هیچ یتیمی در سطح خوزستان بی حامی باقی نماند.

 

وی در پایان به حمایت بسیج و سپاه در محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی معیشتی نیازمندان اشاره کرد و یاد آور شد: تاکنون بسیج خوزستان در ساخت مسکن، کمک هزینه ازدواج تهیه جهیزیه و اشتغال همچنین اجرای طرح مواسات و ایران همدل تهیه بسته های معیشتی همکاری شایانی داشته و یاری گر کمیته امداد بوده است.

 

لازم به ذکر است، در این جلسه، تقدیرنامه سید مرتضی بختیاری ریاست کمیته امداد کشور به پاس قدردانی از زحمات سردار شاهوار در اجرای پویش ایران مهربان به همراه هدیه ارسالی به نیابت از رئیس امداد کشور اهدا شد.

 

کد خبر 1119506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha