روحانیون طلایه دار عرصه بسیج هستند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روحانیون طلایه دار عرصه بسیج بوده و نقش بصیرت بخشی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیروس حکمتی نیک» امروز (۲ آذر) در گردهمایی طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج طلاب و روحانیون به فرمان امام راحل (ره ) برگزار شد، اظهار کرد: طلاب در تبلیغ و تبیین و بصیرت جامعه هدف و بسیج خدمت می کنند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به عینیت بخشی حضور مردم در پاسداری از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در کنار هدایت امام امت نقش مردم انکار ناپذیر است و در دوران دفاع مقدس نقش مردم حیاتی بود.

 

وی یادآور شد: در هیچ جنگی وجود ندارد که مانند مردم ایران اسلامی نقش اثرگذاری داشته باشند که این موضوع ناشی از صدور پیام تاریخی امام (ره) در تشکیل بسیج بود.

 

حجت الاسلام حکمتی نیک به حفاظت مردم از ارزش های الهی و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در مجموع اقشار روحانیون طلایه دار عرصه بسیج بوده اند، زیرا نقش روحانیت ویژه و خاص است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش بصیرت بخشی، آگاهی بخشی، تبیین روحیه جهادی و حفظ روحیه بسیجی توسط طلاب بسیجی دنبال می شود.

کد خبر 1119507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha