بسیاری از اختیارات به شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان فارس تفویض می شود

ایمانیه گفت: در جلسه استانداران کشور با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور مقرر شد بسیاری از اختیارات به شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان فارس تفویض شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (سه شنبه 2 آذر) در شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان گفت: استانداران کشور شب گذشته با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جلسه‌ چهار ساعته برگزار کردند و مقرر شد  بسیاری از اختیارات به شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان فارس تفویض شود.

استاندار فارس افزود: عزم دولت برای تفویض اختیارات بیشتر به شورای برنامه‌ ریزی و توسعه استان‌ ها جزم شده است که موجب می شود این شوراهای استانی از حالت تشریفاتی بیرون بیایند.

وی اضافه کرد: دولت برای راه‌ اندازی صندوق توسعه استان ‌ها نیز برنامه ریزی کرده است که این صندوق مانند صندوق توسعه ملی بوده و بسیاری از درآمد‌های استان به آن واریز می‌ شود و مسئولان استان برای هزینه ‌کرد آن تصمیم می گیرند.

ایمانیه بر حوزه بازنگری طرح‌ های هادی روستا‌ها در فارس تاکید کرد و گفت: برای سرعت گرفتن و بازنگری طرح‌ های هادی باید روستا‌هایی که می ‌توانند در طرح قبلی باقی بمانند در اولویت بعدی قرار داده شوند.

وی تصریح کرد: برای هزینه‌ کرد بودجه محرومیت‌ زدایی باید در استان تصمیم‌ گیری انجام شود زیرا مسئولان فارس به مشکلات اشراف بیشتری دارند.

کد خبر 1119518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha