کلیات طرح اصلاح نظام بانکی در مجلس در حال تصویب است

نجابت با اشاره به اینکه کلیات طرح اصلاح نظام بانکی در مجلس در حال تصویب است، گفت: طرح بهبود فضای اقتصادی در دستور مجلس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله نجابت» امروز (سه شنبه 2 آذر) در مراسم افتتاحیه دفتر بسیج تخصصی تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی فارس که به میزبانی این اتاق برگزار شد، گفت: ما می دانیم وضعیت کشور آنچنان که باید باشد، نیست.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راهی برای ساخت کشور جز شبانه روز کار کردن نداریم که این همان تفکر بسیجی است، افزود: اخیرا قانون بهبود محیط کسب و کار و شفاف شدن آن را در مجلس مورد بررسی قرار داده ایم.

وی با اشاره به اینکه کلیات طرح اصلاح نظام بانکی در مجلس در حال تصویب است، اضافه کرد: طرح بهبود فضای اقتصادی در دستور مجلس است.

نجابت گفت: فارس به زودی بهبود خوبی را شاهد خواهد بود و استاندار فارس هم توجه ویژه ای به موضوع اقتصاد دارند.

بر اساس این گزارش در ادامه، «مهدی دوکوهکی» هم گفت: سعی و هدف ارتقا و پیشرفت فارس بوده است و افتتاح دفتر بسیج اتاق بازرگانی استان امروز با همین هدف شکل می گیرد.

مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه فجر استان فارس اضافه کرد: نقش اتاق بازرگانی در بخش خصوصی نقش بسیار ارزنده ایست و من نماینده شما در سپاه خواهم بود، نه نماینده سپاه در اتاق بازرگانی، از این رو سعی خواهیم کرد تمام از ظرفیت تمام اقشار بسیج استفاده و به اقتصاد کمک شود.

وی با اشاره به اینکه ما می خواهیم کمک بخش تولید باشیم و در راستای توجه به شعار سال فعالیت کنیم، تاکید کرد: اتاق بازرگانی مهمترین نماینده بخش خصوصی در حاکمیت است.

 

 

کد خبر 1119548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha