بانو کارآفرین در حوزه کشاورزی تجلیل و تکریم شد

بانو کارآفرین و سرمایه گذار در عرصه آزمایشگاه آب و خاک کشاورزی در طرح ملی سه شنبه های تکریم کانون های مساجد توسط کانون امام فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، در ادامه طرح سه شنبه های تکریم کانون های فرهنگی و هنری مساجد تیران و کرون این هفته از بانو کارآفرین و سرمایه گذار در عرصه آزمایشگاه آب و خاک کشاورزی تجلیل شد.

این برنامه که توسط کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران پیش بینی بینی شده بود معاون و کارشناس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون نیز در کنار جمعی از اعضای کانون همراهی داشتند.

 

«مریم قاهری« این کارآفرین جوان و زن موفق، زمینه اشتغال چهار فارغ التحصیل کشاورزی را فراهم کرده و در ارائه خدمات نیز رعایت حال کشاورزان را داشته و در هزینه ها تخفیف قائل بوده است.

رضایتمندی از عملکرد این شرکت و واحد آزمایشگاهی وجود داشته و با نقش حیاتی در توسعه صنایع کشاورزی به صورت علمی داشته است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران به برنامه طرح سه شنبه های تکریم کانون های مساجد کشور اشاره کرد و گفت: این طرح فرصت خوبی برای شناسایی ظرفیت های فعال در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ایثار و شهادت و کارآفرینی بوده است.

«اکبر مهدی زاده« تجلیل از مادران را رویکرد امسال این طرح اعلام کرد و گفت: هفت زن فعال در حوزه های اجتماعی و فرهنگی در محدوده کانون شناسایی و تجلیل می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته از خانواده شهدا و خیرین حوزه فرهنگی تجلیل شد، خاطرنشان کرد: مادران فعال اجتماعی و اقتصادی که در این شرایط سخت به فکر مردم جامعه بوده اند و امیدآفرینی کرده اند نیز نقش مهمی در ادامه راه نظام و انقلاب سبب دفع توطئه های دشمنان شده اند.

مهدی زاده تلاش برای رفع نیازهای اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی جامعه در جنگ فرهنگی و اقتصادی مهم دانست و اذعان داشت: این نقش آفرینی قابل تجلیل و تقدیر است و الگوهای موفق برای نسل جوان و نوجوان معرفی می شوند.

 

*نقش اشتغال در کاهش آسیب های اجتماعی و امیدآفرینی

 

معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون در این بازدید به نقش مهم و اساسی اشتغال و کار در جامعه اشاره کرد و گفت: این موضوع مهم در کاهش آسیب های اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه موثر است.

«علی معینی« افزود: یک مادر علاوه بر ماموریت مدیریت خانواده اکر بتواند سهمی در اشتغال داشته باشد ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی از مراکز فعال فرهنگی و هنری این شهرستان است، خاطرنشان کرد: تعدادی از بانوان فعال توسط این مرکز شناسایی و از آنان تجلیل می شود که فرصتی برای امید بخشی به آنان و معرفی الگوها است.

 

*نقش مهم آزمایشگاه کشاورزی در توسعه این بخش

 

مدیر آزمایشگاه تخصصی آب و خاک کشاورزی تیران گفت: این مرکز نقش مهمی در شناسایی نقاط حاصل خیر و رفع موانع تولیدی برای کشاورزان داریم.

«مریم قاهری« از اشتغال چهار نفر مهندس کشاورزی خبرداد و گفت: اشتغال زایی و همچنین ارائه خدمت از پس این فرصت شغلی ایجاد شده است.

کد خبر 1119588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha