بزرگترین خدمت بسیج تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی است 

ناصر بهروز گفت: بزرگترین خدمت بسیج تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی است و ان شاءالله تفکر بسیج زمینه ساز تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان (عج) شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۳ آذر ماه هم زمان با هفته بزرگداشت بسبج، ویژه برنامه اقتدار بسیجیان در سپاه شهرستان جیرفت برگزار شد.

 

«ناصر بهروز» در ویژه برنامه اقتدار بسیجیان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا، گفت: بسیج میراث و معجزه فکری امام راحل است که در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضور داشته و از دیروز تا به امروز به آنچه که گفته عمل کرده است.


فرمانده سپاه جیرفت از شهدا، پیشکسوتان و بزرگان بسیجی به عنوان نماد بسیج یاد کرد و افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سراداران شهیدی همچون طیاری، بینا، جوزاک و دیگر شهدای آرمیده در گلزار شهدای جیرفت از شهدای بسیجی هستند که راه را باید از آنها آموخت و مانند ستارگان مسیر را به ما نشان می دهند.


وی با بیان این مطلب که بسیج زینت انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: بسیج نقش بسزایی در بحران ها داشته و دفاع مقدس را مدیریت کرده و امروز نیز در بحران هایی همچون سیل، زلزله و مبارزه با ویروس منحوس کرونا پیشگام بوده است.


بهروز با اشاره به این که بسیج بحران ها را به فرصت تبدیل کرده است، تاکید کرد: بسیج یک تفکر و اندیشه ای است که بنا به اقتضای زمان جنگ، دفاع مقدس را مدیریت کرده و امروز متناسب با نیاز انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف علم، آسیب، اجتماعی، محرومیت زدایی و غیره فعالیت دارد.


فرمانده سپاه جیرفت در خاتمه تصریح کرد: بزرگترین خدمت بسیج تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب اسلامی است و ان شاءالله تفکر بسیج زمینه ساز تمدن نوین اسلامی و ظهور امام زمان (عج) شود.

کد خبر 1119608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha