لزوم بهره گیری حداکثری از ظرفیت عظیم بسیج در امر خدمت رسانی

عضو مجلس خبرگان رهبری بر لزوم بهره گیری حداکثری از ظرفیت عظیم بسیج در امر خدمت رسانی به آحاد مردم به خصوص اقشار محروم جامعه تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حاج ابوالقاسم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: ایام هفته مبارک بسیج یادآور اقدام ماندگار و بسیار پربرکت حضرت امام (ره) در تأسیس شجره طیبه ای است که در طول چهل و سه سال اخیر در زمینه ها و عرصه های گوناگون، دستاوردهای چشمگیر و فراوانی داشته است.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: به تعبیر رسای مقام معظم رهبری، بسیج پاره تن مردم است و هر فردی از این ملت شریف که دغدغه حفظ آرمان‌های والای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و خدمت به جامعه را دارد، در زمره بسیجیان است.

 

وی همچنین گفت: حقیقتاً یکی از شاخصه های بسیار ممتاز انقلاب و نظام ما این است که با وجود همه دشمنی ها و توطئه ها علیه آن دارای پشتوانه بسیج ده ها میلیونی است که با روحیه و تفکر بسیجی به امر خدمت مشغول هستند و ورای نام ها و نشان ها و جناح ها و جریان ها به دنبال تقویت اصل انقلاب و کشور می باشند.

 

این استاد حوزه با بیان این که الگوی بسیجیان، حضرات معصومین، امام و رهبری و شهدای والامقام هستند، خاطرنشان کرد: نمونه های مشهود و بارز حضور و فعالیت مخلصانه بسیج را ما در سال های اخیر در کمک به هموطنان زلزله زده و سیل زده دیده ایم و از جمله در دو سال اخیر که در جریان مقابله با کرونا، منشأ خدمات بی شماری بوده اند.


وی گفت: آن چه مهم است این که باید از ظرفیت عظیم بسیج با آن رویکرد جهادی خاص خود هر چه بیشتر و بهتر در مسیر خدمت به مردم و حل مشکلات کشور از جمله در عرصه اقتصادی بهره بُرد.

کد خبر 1119611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha