دشمن از مقابله با تفکر بسیجی عاجز است

حجت الاسلام میثم تارم گفت: دشمن می‌داند در هیچ کجای دنیا توان مقابله و تسلط بر فرهنگ و تفکر بسیجی را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «میثم تارم» در ویژه برنامه اقتدار بسیجیان در سپاه جیرفت، گفت: بسیج تشکلی مردمی و بی سابقه در تاریخ است که نوزاد مقدس انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.


امام جمعه جیرفت افزود: بسیج پیش از انقلاب اسلامی به صورت خودجوش شکل گرفت و در زمانی که مدیران بی کفایت در حال فرار از کشور بودند، بسیج مردمی در گمنامی، مدیریت امور و تامین نظم‌ و امنیت را به دست گرفت.


وی بیان کرد: امام خمینی(ره) برای تضمین تداوم انقلاب و حراست از دستاوردهای آن، پس از تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ماه که انقلاب دوم را ایجاد کرد دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر کرد.


حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: مستضعفان، وارث امامت و ولایت و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت هستند و رسمیت یافتن بسیج، آثار شگفت انگیزی را در تمام میادین انقلاب برجای گذاشته که مدیریت و تغییر موازنه جنگ به نفع اسلام و مسلمانان نمونه ای از آن است.


امام جمعه جیرفت تاکید کرد: هر کجا که وجود مقدس بسیج لازم‌بود، با کمترین هزینه و بیشترین کارایی حضور یافته و تحول آفرین بوده است و بسیج همواره خود را وقف انقلاب و آرمان های آن کرده است.


وی بیان کرد: بسیج امروزه از مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران عبور کرده و عالم‌گیر شده است.


حجت الاسلام تارم تصریح کرد: امروز بسیجیان یمن افتخار آفریدند و معادلات جنگ افروزان را به هم ریخته و آنان را به زانو‌ در آورده‌اند.


امام جمعه جیرفت ابراز کرد: اخلاص و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز بسیج و تضمین کننده پیروزی و موفقیت‌های بسیجیان است.


وی اضافه کرد: وظیفه‌شناسی، دیگر ویژگی بسیج و بسیجی است که با تکلیف‌مداری به دنبال عمل به دستورات دینی است.


حجت الاسلام تارم عنوان کرد: بصیرت به معنای تصمیم و اقدام به موقع و شجاعانه یکی از ویژگی‌های مهم بسیجیان  است و بسیجیان سربازان ولایت‌اند و افتخار آنان آمادگی برای انجام هرگونه مأموریت تحت فرمان ولایت است.


امام جمعه جیرفت در خاتمه تاکید کرد: دشمن می‌داند در هیچ کجای دنیا توان مقابله و تسلط بر فرهنگ و تفکر بسیجی را ندارد.

کد خبر 1119612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha