برگزاری اردوی جهادی بسیجیان در خدمت رسانی به دانش آموزان مناطق کم برخوردار جهرم

زارعی گفت: با اجرای اردوی جهادی توسط بسیج دانش آموزی و کانون بسیج جامعه پزشکی به دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان جهرم خدمات دهی شد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته بسیج گفت: همزمان با سومین روز از هفته بسیج و به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی دختران و کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان جهرم اردوهای جهادی به منظور حمایت از دانش آموزان مناطق محروم شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه جهرم با اشاره به اعزام گروه جهادی «شهیده معصومه زارعیان» به منظور توزیع بسته های لوازم التحریر میان دانش آموزان مناطق محروم، افزود: در این برنامه و با حضور دانش آموزان بسیجی شهرستان در محله کم برخوردار «اسلام آباد» و «تل ریگی» تعداد ۱۱۵ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان توزیع شد.

 
وی عنوان کرد: این بسته ها شامل دفتر، مداد، خودکار، پاک کن، کتاب کمک آموزشی، پرگار، خط کش و ... که هزینه آن توسط خیران تامین شده است.
 

زارعی همچنین به فعالیت گروه جهادی سفیران سلامت بسیج جامعه پزشکی جهرم در سومین روز از هفته بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: در اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی که در روستای «دولت آباد» بخش «سیمکان» برگزار شد، اهالی روستا و دانش آموزان مدرسه ابتدایی، مورد پایش سلامت، ویزیت رایگان، تست کرونا، قند و فشار خون قرار گرفتند. 

                                 

وی عنوان کرد: در این زمینه تعدادی بسته معیشتی و بهداشتی که به همت خیرین و بسیجیان کانون جامعه پزشکی تهیه شده بود، نیز بین نیازمندان روستا توزیع شد.  
کد خبر 1119615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha