وظیفه طلبه های بسیجی دفاع از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام پولادی گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب دفاع از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی را وظیفه طلبه بسیجی و علما و روحانیان می دانستند که باید در بیانیه گام دوم و در چهله دوم انقلاب دائم دفترچه ای در دست طلبه باشد که در منابر از آن سخن بگوید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام « موسی پولادی »در همایش اساتید، ائمه جمعه و جماعات و روحانیون بسیجی هرمزگان افزود: در چهله دوم انقلاب اسلامی که بسیار حساس تر از قبل است این وظیفه ما مهم تر خواهد بود اما مدتی است که دست های پشت پرده تلاش می کنند که حوزه های علمیه دچار سکولاریسم کنند یعنی اینکه دشمن با نفوذی که دارد و با کارهایی که انجام می دهد مدارس علمیه ما را در دفاع از انقلاب اسلامی بی خیال و بی تفاوت کند.


وی گفت: امروز اگر منبری به نام امام حسین(ع) برپا می شود اما از انقلاب اسلامی و ارزش ها و اصول آن دفاع نشود، این منبر ارزش چندانی ندارد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) اظهار کرد: قیام امام حسین(ع) میسر را فراهم کرد که امروز پرچم توحید در تاریخ انقلاب اسلامی به دست نائب امام زمان(عج) امام راحل(ره) و حمایت ملت برافراشته شود و این پرچم می رود تا به دست صاحب اصلی خودش امام زمان(عج)برای برپایی حکومت جهانی توحید و عدالت برسد.

 

 

 

کد خبر 1119616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha