اهدای ۳ هزار کتاب به نام و یاد شهدا به اعضای کانون های مساجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: به مناسبت گرامیداشت برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان و هفته بسیج، تعداد ۳ هزار جلد کتاب به اعضای کانون ها، جوانان و نوجوانان استان اهدا می شود.

حجت الاسلام« علی چراغی پور»  صبح امروز(۳ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد: کنگره ملی سه هزار شهید گلگون کفن استان ایلام از امروز چهارشنبه سوم آذرماه به صورت رسمی با برگزاری اجلاسیه های شهدای اقشار این استان تا اجلاسیه نهایی در ۱۱ آذرماه برگزار می شود.

 

وی ابراز کرد: با هماهنگی های انجام شده برنامه های ویژه ای در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در راستای تکریم، تجلیل و پاسداشت یاد و نام شهدا در سطح مناطق مختلف شهری و روستایی استان در قالب کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام یادآور شد: بر این اساس و با هماهنگی های صورت گرفته تعداد ۳ هزار جلد کتاب به یاد و نام شهدا در سطح کانون های فرهنگی و هنری، مساجد و مراکز فرهنگی و هنری به اعضای کانون های مساجد و نسل جوان اهدا می شود.

 

حجت الاسلام چراغی پور با بیان اینکه توجه، توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت یکی از برنامه های و سیاست های کانون های فرهنگی و هنری مساجد است، ابراز کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در قالب فعالیت ها و مشارکت های مردمی با محوریت مساجد در سطح محلات، نقش مهمی در برگزاری یادواره های شهدای در نقاط مختلف استان داشته اند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز هر چه داریم به برکت خون، یاد و نام شهدای عزیز است، ابراز کرد: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان ضامن تداوم انقلاب اسلامی و پویایی ارزش های ناب اسلامی و انقلابی است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه نام ۷۹ کانون فرهنگی و هنری با نام شهدای استان مزین است، خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم با مدیران و رابطان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در راستای مشارکت و حضور گسترده در برنامه ها، اجلاسیه ها و کنگره ملی سه هزار شهید استان انجام شده است.

 

گفتنی است، اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام روز پنجشنبه ۱۱ آذرماه سال جاری در مرکز استان با پیام مقام معظم رهبری برگزار می شود.

کد خبر 1119659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha