اردوی سینما در کانون ‌«امام رضا (ع)» گراش برگزار شد

مقتدری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش با حضور در سینما «فرهنگ» این شهرستان به تماشای یک فیلم سینمایی نشستند.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گراش، با اشاره به برگزاری اردوی سینما در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش،گفت: این برنامه به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد و همزمان با هفته گرامی داشت بسیج با حضور بچه های مسجد برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: بچه های مسجد در این اردوی فرهنگی، به تماشای جدیدترین فیلم سینمایی «تک تیرانداز» نشستند.

 

وی با اشاره به استقبال بچه های مسجد از این رویداد فرهنگی، بیان کرد: این برنامه با حضور حدود ۵۰ نفر از نوجوانان و جوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

مقتدری همچنین هدف از برگزاری این برنامه را ایجاد صمیمیت بیشتر میان بچه های مسجد و ترغیب و تشویق آنها به فعالیت های سالم فرهنگی و هنری شد.

 

به گزارش شبستان، فیلم سینمایی «تک تیرانداز» به کارگردانی «علی غفاری» و تهیه کنندگی «ابراهیم اصغری» و نویسندگی «بهنام علیزاده» و «رضا خمسه» محصول بنیاد فرهنگی «روایت فتح» فیلمی قهرمان محور است.

 

غفاری کارگردان فیلم پیش از این تجربه کارگردانی فیلم استرداد و همچنین سری سریال های «بچه مهندس» را در کارنامه خود دارد؛ این فیلم برشی کوتاه از حضور بهترین تک تیرانداز دوران دفاع مقدس در قالب داستانی اکشن روایت می‌شود.

 

فیلم «تک تیر» انداز در سال ۱۳۹۹ ساخته شده و اولین نمایش این فیلم در جشنواره فجر بود که برنده جایزه بهترین جلوه‌های ویژه میدانی و بهترین فیلم از نگاه ملی شده است.

 

در این فیلم سینمایی «کامبیز دیرباز» نقش عبدالرسول زرین را ایفا میکند که تک تیرانداز ایرانی در زمان جنگ ایران و عراق است.

 

این فیلم ماجرای تک تیرانداز ایرانی را روایت می کند که تبدیل به کابوسی مرگبار برای افسران و فرماندهان ارتش بعثی شده تا جایی که صدام شخصا جایزه ای برای سر او تعیین می کند.

 

 

کد خبر 1119701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha