بسیج در میدان مقابله با کرونا حضوری موثر و ستودنی است

دلفان با بیان اینکه با همکاری، همدلی و خرد جمعی می توان کارها را پیش برد، گفت: در میدان مبارزه با کرونا و طرح شهید سلیمانی بسیج حضوری موثر و ستودنی داشته است.

« بهرام دلفان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: استفاده از تفکر جمعی نخبگان و بهره گیری از ظرفیت های بسیج در راستای ارتقای بهداشت و درمان در جامعه از رویکردهای مهم دانشگاه علوم پزشکی است.

 

وی با اشاره به اقدامات مهم بسیج در میدان مبارزه با کرونا، افزود: طرح شهید سلیمانی بسیج، اسوه خدمت به مردم است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده نقش بسیج از قبل در دانشگاه علوم پزشکی استان پر رنگ تر خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: حضور موثر بسیج در عرصه ی بهداشت و درمان استان برای رفع موانع و مشکلات پیش رو یک امر مهم است و و قطعا دانشگاه علوم پزشکی برای تقویت این تعامل تلاش بیشتری خواهد کرد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، تعامل با نمایندگان، اساتيد دانشگاه و استفاده از تفکر جمعی نخبگان استان را مهم دانست و گفت: با همکاری ، همدلی و خرد جمعی می توان کارها را پیش برد.

 

وی خاطرنشان کرد: با تحقیق و پژوهش و خلق ایده ، می توان موانع پیش روی کارآفرینی را در استان مرتفع کرد چرا که در زمینه ی بازاریابی ، حق و حقوق مولف و مالکیت معنوی زیاد کار نشده و در این خصوص جای کار وجود دارد و می شود در این عرصه ورود پیدا کرد تا مردم ذی نفع شوند. 

 

دلفان با برشمردن برنامه های پیش روی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، اظهار کرد: همکاری صنعت و دانشگاه،  جذب منابع برای تولید محصولات فناورانه و تجاری سازی آن،  توجه بیشتر به زیرساخت های پژوهشي و آموزشی دانشگاه، شناخت محیط و نگاه سلامت محور،  بررسی وضعیت آمایشی استان، توجه به وضعیت پرستاران، تعامل بیشتر بین دانشگاه علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی استان، ساماندهی نیروی انسانی و استفاده از ظرفیت های مختلف بسیج از جمله برنامه های پیش روی دانشگاه علوم پزشکی است.

کد خبر 1119727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha