بعضی از مشکلات بوستان ها ریشه چندین ساله دارد

خادم با اذعان به اینکه بعضی از مشکلات بوستان ها ریشه چندین ساله دارد، گفت: تحول در فضای سبز نیازمند عزم جدی و جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مصطفی خادم » در گفتگویی خبری با تبریک هفته بسيج، بیان کرد: نیروهای خدوم سازمان جهادگرانه تلاش می کنند، ولی بعضی از مشکلات بوستان های شهری ریشه چندین ساله دارد و تحول در فضای سبز و اصلاح زیر ساخت ها شهری نیازمند عزم جدی است.


وی افزود: برنامه های خوبی را در راستای تحول فضای سبز شهری در نظر گرفته ایم که مطمئنا با حمایت و نگاه ویژه ای که از سوی شهردار  به فضای سبز وجود دارد،شاهد تحول در این حوزه خواهیم بود.


رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس عنوان کرد: نیروهای خدوم سازمان و مناطق شهری در راستای رفع مشکلات و نواقص بوستان ها تمام تلاش خود را خواهند نمود و با این رویکرد در آینده نزدیک شاهد رفع نواقص در بوستان ها خواهیم بود و مشکلات به حداقل ممکن خواهد رسيد. 


خادم ادامه داد: مشارکت و احساس تعلق  خاطر به محیط شهری و اموال عمومی یک وظیفه همگانی است و احاد مردم وظیفه حفظ و حراست از آن را دارند. 


وی گفت: توجه مردم به مشکلات و تنگناهای محیط شهری وپیشنهادات و راه کارهايي که شهروندان در این زمینه ارائه ميدهند بسیار راه گشا خواهد بود و موجب خدمات رسانی کمی و کیفی بهتراز سوی سازمان به شهروندان خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1119745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha