برای فرهنگ سازی در حوزه مصرف انرژی نیازمند تعامل و یاری بسیجیان هستیم

بیگلریان با بیان اینکه برای فرهنگ سازی در حوزه مصرف انرژی نیازمند تعامل و یاری بسیجیان هستیم، گفت: امروز نیاز داریم برای اعتلای صنعت نفت و گاز بیش از پیش تلاش کرده و به‌نوعی باید جهادی عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«مقدم بیگلریان»  امروز(۳آذر) در گردهمایی بزرگ بسیجیان شرکت گاز مازندران که با حضور حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران در سالن همایش هلال احمر مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: نقش بسیج در همه عرصه‌ها اثرگذار و تعیین‌کننده است، وقتی صحبت از بسیج و بسیجی می‌شود ذهنیت‌ها به سمت خدمت صادقانه و ایثارگری می‌رود.

 

 

سرپرست شرکت گاز مازندران افزود: بسیج حاصل دستاوردهای اخلاقی انقلاب اسلامی است امروز نیاز داریم برای اعتلای صنعت نفت و گاز بیش از پیش تلاش کرده و به‌نوعی باید جهادی عمل کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه برای فرهنگ سازی در حوزه مصرف انرژی نیازمند تعامل و یاری بسیجیان هستیم، تصریح کرد: بنده به عنوان خادمی کوچک در مازندران دست یاری به سوی بسیجیان دراز می‌کنم تا بتوانیم وظایف خودمان را برای رضایت‌مندی مردم به جا بیاوریم.

 

 

بیگلریان با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی توسعه گازرسانی حرکت شتاباتی گرفت به گونه‌ای که محور گازرسانی تلقی شد، گفت: در حال حاضر ۵۹ شهر، ۲ هزار و ۴۶۰ روستا، یک میلیون و ۵۳۶ هزار مشترک گاز در سطح استان و هزار و ۲۹۷ مشترک در بخش صنایع عمده از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

 

 

سرپرست شرکت گاز مازندران اعلام کرد: در مجموع ۹۹.۹ درصد خانگی شهری و ۹۵.۳ درصد خانوار روستایی و در مجموع ۹۷ درصد از مشترکین مجهز به گاز هستند.

 

 

بیگلریان یادآور شد: در مراسم معارفه استاندار نماینده ولی فقیه تاکید کرد که در جایگاه مسئولیت مان از ما سوال خواهند کرد، در واقع نیز همینطور است، پس باید افرادی را به‌دنبال کسب مال، مقام و قدرت هستند را از سفره انقلاب جدا کنیم.

 

 

وی با بیان اینکه سرانه مصرف گاز در وضعیت مناسبی قرار ندارد و بسیار بالاست، عنوان کرد: طبق اعلام شرکت اپک متوسط تقاضای مصرف گاز در کشور ما ۶.۷ درصد در حالی که سهم جمعیت ما از جهان ۱.۱ درصد است ولی ما مصرف ۶ برابری داریم.

 

 

بیگلریان اذعان کرد: متوسط دمای ایران ۲۶ درجه سانتی گراد، ولی متوسط این دما در دنیا ۱۷ درجه است طبق گزارش اپک ما در آینده واردکننده گاز خواهیم بود که این نگران‌کننده است‌.

 

 

سرپرست شرکت گاز مازندران همچنین یادآور شد: تقویت ایستگاه تقویت فشار سمنان در حال انجام است امسال مشکل کمتری داریم، در مسیر مصرف بهینه باید خودمان الگو باشیم.

 

 

وی تاکید کرد: دمای عمومی در راه‌روها ۱۹ تا ۱۸ درجه و فضای نشیمن ۲۰ الی ۲۱ درجه است، پایش مصرف ادارات در خصوص بررسی این موضوع که قطعی گاز یک ساعت پایانی صورت می گیرد یا در روزهای تعطیل را در دستور کار قرار دارد، امید آنکه خدمت‌گزاران خوبی باشیم.

کد خبر 1119775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha