بسیجیان و جوانان نسبت به شبهه‌افکنی دشمن مبنی آگاهی کامل داشته باشند

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه باید بسیجیان و جوانان نسبت به شبهه‌افکنی دشمن مبنی بر اینگونه اجتماعات آگهی کامل داشته باشند تا فریب دشمن را نخورد گفت: جوانان و بسیجیان دزفول باید ادامه‌دهنده راه این شهیدان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام میر احمدرضا حاجتی» امروز (چهارشنبه ۳ آذر) در آیین گردهمایی ۲ هزار نفره بسیجیان دزفول (یاوران ولایت) که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار کرد: باید بسیجیان و جوانان نسبت به شبهه‌افکنی دشمن مبنی بر اینگونه اجتماعات آگهی کامل داشته باشند تا فریب دشمن را نخورد.

 

استاد حوزه علمیه خوزستان افزود: گردهمایی و حضور بسیجیان باعث حفاظت از عزت و شرف است چرا که در دوران پادشاهان ایران همواره ایران را کوچک و کوچکتر کردند و هر بار مناطقی از ایران را با سیاست‌های خصمانه اسکتبار جدا شد.

 

وی اضافه کرد: در طی ۲۰۰ سال پادشاهان اخیر ایران ۲۵۰ هزار کیلومتر از ایران جدا شد اما در دوران انقلاب بسیجیان با رشادت در هشت سال جنگ تحمیلی اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران جدا شود و این اهمیت بسیج را نشان می‌دهد.

 

حجت‌الاسلام حاجتی با اشاره به رشادت‌های بزرگان دفاع مقدس دزفول نظیر شهید سوداگر و شهید صفوی تصریح کرد: جوانان و بسیجیان دزفول باید ادامه‌دهنده راه این شهیدان باشند؛ امروز ایران اسلامی اگر وجود دارد به خاطر خون شهیدان است و باید قدردان آن باشیم.

 

وی با اشاره به عملیات فریب دشمن برای ایجاد شبهات در ذهن جوانان عنوان کرد: باید جوانان هوشیار باشند و هر مطلب و محتوایی را در فضای مجازی باور نکنند تاریخ ثابت کرده که استکبار همواره با استقلال کشورها مخالف بوده و به دنبال استعمار آنهاست.

 

استاد حوزه علمیه حوزستان تصریح کرد: در رژیم گذشته دولت انگلیس نفت ایران را غارت میکرد و فقط ۱۶ درصد آن را به ایران پرداخت میکرد و فرانسه نیز هزاران قطعه اشیا تاریخی را از ایران به موزه‌های فرانسه منتقل کرد.

 

کد خبر 1119800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha