بسیجیان در عرصه علم و فناوری پیشگام هستند

سردار محمدی اصل گفت: بسیجیان در عرصه علم و فناوری پیشگام هستند و هم اکنون بیش از ۲ هزار بسیجی جهادگر علم و فناوری فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار سرتیپ دوم «غلامحسین محمدی اصل» امروز (3 آذرماه) در رزمایش اقتدار بسیج به مناسبت هفته بسیج در سالن رضازاده گفت: هفته بسیج را خدمت همه بسیجیان ایثارگر که در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی گام برداشته اند، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به افتتاح پروژه های جهاد سازندگی همزمان با هفته بسیج، تصریح کرد: بیش از 600 عنوان برنامه در هفته بسیج سال جاری با مشارکت بسیجیان جان بر کف اجرایی شد.

 

وی اعلام داشت: بسیج مقتدرانه برای عزت و اقتدار کشور گام بر می دارد و همیشه یکی از ستون های دفاع از حریم انقلاب اسلامی است.

 

سردار محمدی اصل عنوان کرد: بسیجیان در عرصه علم و فناوری پیشگام هستند و هم اکنون بیش از 2 هزار بسیجی جهادگر علم و فناوری فعالیت می کنند.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان افزود: حفظ روحیه بسیجی در مشکلات و حضور در عرصه محرومیت زدایی این قشر را به افراد با اراده های قوی و جهادی تبدیل کرده است.

 

کد خبر 1119807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha