روحیه بسیجی توطئه های دشمنان برعلیه نظام و انقلاب را خنثی کرد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به شکست آمریکا از طریق سقوط پهباد آمریکایی، حرکت نفتکش های ایرانی به ونزوئلا، حرکت محموله سوختی در کنار تحریم آمریکا در لبنان اشاره کرد و گفت:روحیه بسیجی توطئه های دشمنان برعلیه نظام و انقلاب را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، تجمع بزرگ بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور در مصلی شهر یاسوج با حضور نماینده ولی فقیه، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مسئولان استان برگزار شد

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این تجمع با تبریک هفته بسیج، گفت: بسیج امروز سپاه اسلام، شکوه جبهه مقاومت و سرزمین ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در شرایطی شجره طیبه بسیج شکل گرفت که کشور ما در عرصه های مختلف مورد تاخت و تازه دشمن بود، اظهار کرد: دشمنان خیرخواه ملت نبودند و شرایطی را برای ملت ایران فراهم کردند که باعث تحقیر ملت ایران می شد.

 

وی یادآور شد: مردم ایران در جهان نامدار و شناخته شده بودند و این مردمی که دارای تمدنی بزرگ، اندیشمند و مشهور جهانی بودند، را در دو جنگ جهانی تحقیر کردند.
 

آیت الله حسینی به اشغال ایران در دو جنگ جهانی و همچنین نداشتن اختیار حکومت قاجار و پهلوی اشاره کرد و گفت: در دوران پهلوی بیگانگان برای ایران تصمیم گیری می کردند، کشوری که دارای غنای فرهنگی بالا اما دچار یک عقب ماندگی عمیق شد، در این شرایط امام با روحیه و تفکر بسیجی وارد میدان مبارزه شد.


امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه فعالیت شجره بسیج از مساجد و هئیت های مذهبی، مدارس و دانشگاه ها قبل از انقلاب و با پاسخ به ندای امام آغاز شد، گفت: کسی باور نداشت حکومتی که مورد حمایت غرب و تا دندان مسلح است توسط مردم شکست بخورد.

 

وی ادامه داد: ملت ایران و امام در برابر جهان استکبار، آمریکای جنایتکار، صهیونیست بین الملل و شرق و غرب جنایتکار ایستادگی کرد، شاه در برابر امام عددی نبود.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی از ناحیه همه جبهه شیطان حمله های ضد ایرانی از طریق کودتا، ترور، هشت سال جنگ با تجهیز صدام برای تجزیه ایران و ساقط کردن آن  را آغاز کردند، زیرا نظام اسلامی در برابر تمام دنیای مستکبرین ایستادگی کرد.
 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: صدام برای ملت ایران عددی نبود و اگر جهان استکبار و استعمار اجازه می دادند همین عشایر استان برای شکست ارتش صدام کافی بود.

 

وی تصریح کرد: آنها می دانستند این نظام، یک نظام عادی نیست و امام خمینی (ره) یک انسان عادی نیست که بخواهد در برابر صدام و محمدرضا پهلوی ایستادکی کند.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه اندیشه ها و تفکرات امام خمینی(ره) جهانی بود و در برابر تمام ستمگران ایستادگی کرد، گفت: آنها وقتی دیدند فکر امام محصور به یک سرزمین نیست و در تلاش برای شکست زنجیره های استعمار و عدم وابستگی از طریق شرق و غرب بود، جنگ مستقیم را بر علیه ملت ایران آغاز کردند.
 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صدام متحمل شکست شد و حامیان آنها نظیر آمریکا دچار عقب نشینی و شکست شدند، گفت: مردم دیدند امام جانشین پیامبر و امام معصوم است، ولی فقیه جانشین امام معصوم است و اندیشه های آنها و تفکرات در جهت شعار های انبیاء الهی است در این شرایط جبهه استعمار و استکبار در برابر این اندیشه ها ایستادگی می کند.

 

وی با بیان اینکه فریاد ولی فقیه، فریاد اسلامی و علی مرتضی (ع) است، گفت: دشمنان در برابر فریاد اسلام ایستادگی می کنند، اسلام در برابر جبهه ظلم، ستم و ستمگری مبارزه می کند و امروز این تفکر را باید پیاده سازی کنند.
 

آیت الله حسینی به آگاهی دشمنان از آرمان های انقلاب اسلامی و اینکه محصور در یک جبهه کوچک نیست اشاره کرد و گفت: دشمنان با راه اندازی داعش، اشغال سوریه، عراق و یمن دچار شکست شدند و در این میدان آمریکا با همه قدرت و ابهت خود شکست های مهلکی را دریافت کرد.
 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به هدف قرار گرفتن پایگاه عین الاسد توسط موشک های ایران اشاره کرد و افزود: برای کشورهای دنیا تعجب بود چگونه ایران با آمریکا اعلان جنگ می کند و برای هدف قرار دادن پایگاه آنها ساعت و زمان مشخص می کند.

 

وی به شکست آمریکا از طریق سقوط پهباد آمریکایی، حرکت نفتکش های ایرانی به سوی ونزوئلا، حرکت محوله سوختی در کنار تحریم آمریکا که در لبنان پیاده سازی شد، اشاره کرد و گفت: روحیه بسیجی خنثی شدن توطئه دشمنان بر علیه نظام و انقلاب می شود.

 

آیت الله حسینی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «هزینه تسلیم بیشتر از هزینه مقاومت است»، اظهار کرد: هشت سال جنگیدیم، مبارزه کردیم، شهید داده شد و جانباز تقدیم انقلاب شد، اما همه آنها و ما مهم تر خدا و انبیاء به شهیدان افتخار می کنند و هر انسان آزاده ای به شهدا و ارزش های انسانی و الهی افتخار می کند.
 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه اهانت به شهدا اهانت به دین، آزادگی، شکوه و عزت انقلاب اسلامی است، گفت: صدام با بی رحمی به خاک و ناموس و در بدترین وجه جنایت داشت، اما بسیج و مردم در برابر این جنایات ایستادگی کردند.
 

وی با بیان اینکه تمام شعارهای پیامبر اسلام امروز در ارزش های  انقلاب اسلامی وجود دارد، گفت: وقتی امام رحلت کرد دشمن تصور داشت انقلاب اسلامی به پایان خود رسیده، اما فرمانده میدان حضرت آیت الله خامنه ای در میدان حاضر است و سنگرهای متعددی فتح و جبهه مختلف یمن، سوریه و عراق فتح شده و ایران با حضور و نفوذ خود در برابر ستمگران ایستادگی کرده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویراحمد نیز در این تجمع با بیان اینکه بسیج امر رحمت خدا بوده که بر کویر تفتیده زمان باریده و انحرافات و زشتی ها را پاک می کند، گفت: بسیجی صدای صلابت و سنبل صبوری، اسوه صابران است.

 

سرهنگ انوری به صدور پیام تاریخی امام راحل در پنجم آذر سال ۵۸ مبنی بر تشکیل بسیج اشاره کرد و افزود: بسیج برای دوستان مایه شوق و برای دشمنان وسیله ترس و لرز است، دشمنان در صدد آسیب و لطمه به کشور هستند، اما با حضور بسیج همه دسیسه ها و برنامه های آنها خنثی خواهد شد.

 

وی به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب برای حضور ایشان در میادین خدمت اشاره کرد و گفت: خدمات بسیج در هشت سال دفاع مقدس، در سازندگی، محرومیت زدایی ادامه داشته است، نظام کشور ما به تفکر بسیجی افتخار می کند و می بالد.

 

 
 
 
 

 

 

 

 
 
 
کد خبر 1119840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha