رفع مسائل و مشکلات اجتماعی یکی از اولویت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است

با بیان اینکه رفع مسائل و مشکلات اجتماعی یکی از اولویت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است، گفت: در این راستا اجرای طرح «مثبت۳» به منظور حمایت و تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری توسط بنیاد ۱۵خرداد وابسته به این ستاد در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمد ترکمانه» امروز(۳آذر) که به منظور بازدید از پروژه های اشتغال زایی در روستای خرماکلا شهرستان قائم شهر به مدیریت «ولی الله نادعلی زاده» مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید«علی گرائیلی» به مازندران سفر کرده در نشست با حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران به پیشینه فعالیت های عام المنفعه بنیاد برکت در دیار علویان اشاره و اظهار کرد: این بنیاد نزدیک به ۵۰۰مدرسه و تعداد زیادی مسجد در استان مازندران احداث کرده است.

 

مدیرعامل بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان امام خمینی(ره) با بیان اینکه همچنین این بنیاد فعالیت های زیادی در حوزه اشتغال زایی در استان مازندران داشته است،‌ یادآورشد: بازدید از پروژه های اشتغال زایی در روستای خرماکلا شهرستان قائم شهر به مدیریت «ولی الله نادعلی زاده» مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری شهید«علی گرائیلی» مسجد النبی(ص) این روستا نیز در دستور کار قرار دارد.

 

 

وی با بیان اینکه رفع مسائل و مشکلات اجتماعی یکی از اولویت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است، گفت: تمرکز در حوزه افزایش جمعیت به بنیاد ۱۵خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) واگذار شده است. 

 

 

ترکمانه به رویکرد بنیاد ۱۵خرداد اجرای طرح «مثبت۳» به منظور حمایت و تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری به صورت آزمایشی در استان قم اشاره کرد و افزود: این طرح به زودی به صورت سراسری در کل کشور گسترش خواهد یافت.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1119848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha