ایجاد عدالت اجتماعی و فسادستیزی باید از مطالبات جدی مردم باشد

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد ایجاد عدالت اجتماعی و فسادستیزی باید از مطالبات جدی مردم باشد گفت: تقویت ایمان مردم و مسئولان در بهبود اوضاع و پشت سرگذاشتن مشکلات ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» امروز (چهارشنبه 3 آذر) در اجتماع بزرگ بسیجیان خوزستان، با توصیف ویژگی‌های یک بسیجی از نگاه مقام معظم رهبری اظهار کرد: بسیجی یعنی انقلابی و مقام معظم رهبری نیز شاخصه‌هایی برای انقلابی‌گری بیان کردند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان یکی از این شاخصه‌ها را پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی دانست و افزود: این امر باعث استمرار حرکت نظام و جلوگیری از توطئه‌های دشمنان می‌شود از این رو نباید ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی را فراموش کرد.

 

وی دومین شاخصه را هدف‌گیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای تحقق این آرمان‌ها دانست و اضافه کرد: هرگز نباید در مقابل فشارها ناامید شویم؛ برخی به دنبال ناامید کردن جوانان هستند وهدفشان این است که بگویند نمی‌توان به آرمان‌های والای کشور دست پیدا کرد.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه پایبندی به استقلال کشور از دیگر شاخصه‌های بسیجی انقلابی است تصریح کرد: باید در مقابل فرهنگ منحط غربی، سبک زندگی اسلامی را ترویج دهیم؛ تقید به استقلال فرهنگی در کنار سیاسی و اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

وی با اشاره به اینکه تمدن نوین اسلامی در بخش ابزاری و متنی نباید فراموش شود اذعان کرد: حساسیت داشتن در مقابل دشمن و عدم تبعیت از نقشه‌های آنها برای کشور و همچنین تقوای دینی و سیاسی از شاخصه‌های دیگر بسجی انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد یکی از مطالبات جدی مردم باید ایجاد عدالت اجتماعی و فسادستیزی باشد ابراز کرد: زیبنده حکومت جمهوری اسلامی ایران نیست که برخی مسئولان حقوق‌های نجومی بگیرند در حالی که کارگران شهرداری هشت ماه حقوق عقب‌افتاده داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه مردم ایران محرومیت را تحمل می‌کنند اما از فساد، تبعیض و بی‌عدالتی آزار می‌بینند خاطر نشان کرد: ماباید در مقابل فساد و تبعیض قد علم کرده و با کمک بسیجیان دست فسادجویان را قطع کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: در چهل و دو سال گذشته، شخصیت‌های بی نظیری در مسیر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرده اند که اگر مسئولان امروز جامعه، به خصوصیات و منش آن‌ها پایبند باشند، شرایط کشور بسیار خوب خواهد شد.

 

وی تقویت ایمان مردم و مسئولان در بهبود اوضاع و پشت سرگذاشتن مشکلات را ضروری خواند و یاد آور شد: ما باید در این روز‌ها صبور باشیم و به دولت فرصت دهیم تا کنترل بسیاری از امور به ویژه قیمت‌ها و بهبود شرایط اقتصادی مردم را رقم بزنند.

 

کد خبر 1119911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha