شهادت توفیقی که نصیب همگان نمی شود

فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان ضمن تاکید بر اینکه شهادت مرگ با عزت و توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود، گفت: کسانی که به درجه شهادت می رسند همانند سپهبد شهید سلیمانی، خداوند آنها را دوست دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «مهدی رفیق دوست» در یادواره ۴۸ شهید والامقام بخش ممبی شهرستان بهمئی، اظهار کرد: از یک منطقه مثل ممبی ۴۸ دلاور برای اسلام و‌ ایران به میادین جبهه و‌ جنگ رفتند، دلاورانه جنگیدند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

 

فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان گفت: انسان به این فکر فرو‌ می رود که چه چیزی باعث این روحیه و شجاعت و شهادت شده است؟.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه شهادت مرگ با عزت و توفیقی است که نصیب هر کسی نمی شود، یادآور شد: کسانی که به درجه شهادت می رسند همانند سپهبد شهید سلیمانی، خداوند آنها را دوست دارد.

 

سردار رفیق دوست در زمینه تشکیل بسیج هم گفت: بسیج با فکر و تدبیر امام خمینی (ره) شکل گرفت و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در تمام مراحل در عمران، در شرایط سخت، در بلایای طبیعی کنار دولت ها و مردم بوده، چرا که خود از جنس مردم است.

 

فرمانده تیپ امام حسن مجتبی (ع) بهبهان خاطرنشان کرد: من اعتقاد دارم این محافل و مجالس بسیاری از کارهای ما را بیمه می کند و باید تمام تلاشمان را برای رضایت خدا و خدمت به مردم به کار گیریم.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم بیش از ۴۰ سال پای همه چیز این انقلاب ایستاده اند، ما وظیفه داریم به این مردم خدمت صادقانه و در خور کنیم.

کد خبر 1119921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha