بسیج ثابت کرده که سرباز راه ولایت است

سردار بوعلی گفت: بسیجیان با انعطاف پذیری بالای خود در طول عمر انقلاب اسلامی در کوتاه ‌ترین مدت به حل مشکلات پرداخته اند و بسیج ثابت کرده که سرباز راه ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه 3 آذر) در رزمایش بزرگ «اقتدار بسیج» با عنوان «نمایش اقتدار و حماسه حضور» که در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) برگزار شد، گفت: رزمایش بزرگ «اقتدار بسیج» با حضور پر شور خواهران و برادران بسیجی، همزمان در سراسر استان در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: بسیجیان با انعطاف پذیری بالای خود در طول عمر انقلاب اسلامی در کوتاه ‌ترین مدت به حل مشکلات پرداخته اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به‌ ویژه سردار شهید حاج‌ «عبدالله اسکندری» و سید شهدای مقاومت شهید، حاج‌ «قاسم سلیمانی» بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس شاهد حضور پرشور بسیج در جبهه ‌های حق علیه باطل بودیم و پس از جنگ نیز بسیج به سازندگی کشور کمک کرد و بسیج ثابت کرده که سرباز راه ولایت است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: امروز نیز بسیج در عرصه های مختلف کشور همواره در کنار مردم است و بدون کمترین توقع و چشم داشت، خالصانه گره‌ از مشکلات مردم می گشاید.

وی تاکید کرد: بسیج در بحران کرونا در فارس خوش درخشیده است و بسیج در 18 عرصه به کمک کادر درمان و مردم آمد و در تهیه بسته معیشتی، کمک به دانش ‌آموزان عقب افتاده از تحصیل، نذر خون، نذر رهایی با آزادی بیش از یک هزار نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و ... حضور موثر داشت.

کد خبر 1119928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha