بیش از یک هزار بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان فارس بستری هستند

حسینی گفت: یک هزار و ۲۱۳ بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان فارس بستری شده اند که ۱۵۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (چهارشنبه 3 آذر) با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 497 هزار و 26 نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته، هفت بیمار کرونا در استان جان باخته اند و فوتی های کرونا تاکنون در فارس هفت هزار و 209 نفر بوده است.

وی اضافه کرد: یک هزار و 213 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان فارس بستری شده اند که 156 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

حسینی اعلام کرد: تاکنون 484 هزار و 894 نفر در فارس با ترخیص از بیمارستان ها و یا خروج از ایزوله خانگی از کرونا بهبود یافته اند.

وی تاکید کرد: 151 بیمار جدید کرونا در فارس طی ۲۴ ساعت گذشته بستری شده اند که اغلب آنها در تزریق واکسن کوتاهی کرده اند.

حسینی با اشاره به میزان تزریق واکسن کرونا در استان گفت: پنج میلیون و 799 هزار و 400 دُز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است.

کد خبر 1119934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha