اصلاح شبکه های آب رسانی و تکمیل پروژه های جدید در ارسنجان

ایمانیه گفت: تامین آب آشامیدنی از بیشترین مشکلات به ویژه در روستاهای ارسنجان است که با اصلاح شبکه های آب رسانی و تکمیل پروژه های جدید پیش از آغاز تابستان رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه 3 آذر) در سفر شهرستانی خود به ارسنجان گفت: تامین آب آشامیدنی از بیشترین مشکلات به ویژه در روستاهای ارسنجان است که با اصلاح شبکه های آب رسانی و تکمیل پروژه های جدید پیش از آغاز تابستان رفع خواهد شد.

استاندار فارس افزود: برای تامین آب مورد نیاز کشاورزی در ارسنجان نیز تلاش می کنیم و به تکمیل بیمارستان جدید ارسنجان سرعت خواهیم داد.

وی اضافه کرد: برای شبانه روزی شدن درمانگاه های روستاهای «خبریز» و «شورآب» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به زودی محقق خواهد شد.

ایمانیه اعلام کرد: امیدواریم پروژه جاده ورودی ارسنجان تا پایان سال  تکمیل شود و همچنین شاهدفعال شدن پروژه آموزشکده علوم پزشکی مستقر در ارسنجان باشیم.

وی با اشاره به پروژه خیر ساز مرکز دیالیز ارسنجان نیز بیان کرد: این پروژه دارای  بخش های پژوهشی و مرکز دیالیز ۲۴ تختی و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی است و در جلسه ای به بررسی مسائل مربوط به تکمیل این مرکز  خواهیم پرداخت.

کد خبر 1119937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha