دانشگاهیان در گام دوم انقلاب تحقیقات علمی در راستای رفع نیازهای کشور ارائه دهند

ولی پور گفت: بسیج نیروی مردمی حاضر در صحنه های مختلف و برای همگان است و دانشگاهیان در گام دوم انقلاب تحقیقات علمی و پژوهشی در راستای رفع نیازهای کشور ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران، «احمد ولی پور» امروز( 3 آذرماه) در اولین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان بهشهر در سالن ولیعصر سپاه بهشهر اظهار کرد:موضوع اولین اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان بهشهر با عنوان «نقش دانشگاه و دانشگاهیان در حل مسائل و مشکلات جامعه» است و تلاش داریم تا با استفاده از توان دانشگاهیان برای رفع مشکلات اقدام کنیم.

 

رئیس کارگروه تحقیقات مجمع بسیج بهشهر در این همایش بر حل مشکلات به همت دانشگاهیان با توجه به 5 گام شناخت وضع موجود، تعیین اهداف طرح، شیوه های انجام طرح، اجرای طرح و ارزشیابی طرح تاکید کرد.

وی با بیان اینکه دانشگاه به عنوان ویژگی های خاصی که در بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی دارد همواره در جامعه اثرگذار است؛ تصریح کرد: همه بزرگان ما بر تحولات دانشگاه و دانشگاهیان در جامعه واقف هستند و نمی توان این مساله را نادیده گرفت.

 

ولی پور گفت: با توجه به وجود دانشگاههای اثرگذار در سطح شهرستان بهشهر باید همه با هم با استفاده از توان و خرد جمعی برای رفع مشکلات اقدام کنیم که در این راستا در مجمع بسیج شهرستان بهشهر با بهره مندی از نظرات صاحبنظران و اساتید در این بخش تلاش خواهیم کرد.

رئیس کارگروه تحقیقات مجمع بسیج بهشهر با تبریک هفته بسیج آن را مدرسه عشق دانست و گفت: بسیج از اساس یک نیروی متخصص جنگ نرم است که به عنوان یک تشکیلات مردمی در همه‌جا حضور دارد و دانشگاهیان در گام دوم انقلاب تحقیقات علمی و پژوهشی در راستای رفع نیازهای کشور ارائه دهند.

 

وی یادآور شد: بسیج به عنوان قدرت نرم در منطقه در طول سال های مختلف اثرگذار بوده و اکنون هم با اثرگذاری فراوان در منطقه تلاش دارد تا ایران اسلامی همواره بر قله اقتدار و عزت باشد و همه ما باید کمک کار این قدرت و ابهت و عزت ایران اسلامی در بخش های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی باشیم.

کد خبر 1119957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha