تامين زيرساخت‌ های ايمنی در ساختمانها، آسیب های حوادث را کاهش می دهد

فرهمندی گفت: استفاده به موقع از تجهيزات ايمني و همچنين نگهداري مناسب از آن‌‌ها موضوع مهمي است که در صورت يادگيري مي‌تواند آسيب‌ها را در حوادث به حداقل برساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «ایمان فرهمندی» درباره مبحث ایمنی در آپارتمان‌ها اظهار کرد: زندگی مدرن طبعا الزامات خاص خودش را دارد و همزمان با ایجاد فرصت‌های جدید، آسیب‌هایی را نیز به وجود می‌آورد، یکی از این آسیب‌ها بحث بحران‌ها و حوادث طبيعي يا انسان ساخت مانند آتش‌سوزي در محيط‌هاي مسکوني است که در اين راستا لازم است آمادگي مقابله با اين حوادث را داشته باشيم.

 

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورایشهر مشهد اضافه کرد: در همين راستا باید برای استفاده از زمان طلايي در هنگام حوادث و براي جلوگيري از آسيب‌هاي جدي تا زمان رسيدن گروه‌هاي امدادي، يکسري نکات اوليه را آموزش ديده باشيم.

 

فرهمندي با اشاره به اجرای طرح «هم‌سایگی ایمن» تصريح کرد: اينکه گفته مي‌شود در هنگام حوادث خونسردي خود را حفظ کنيد، لزومش همين آمادگي مقابله با حوادث است که در شرايط خاص از آن استفاده کنيم.

 

وي افزود: به همين جهت بحث‌هاي آموزشي در مجتمع‌هاي مسکوني و تامين زيرساخت‌هاي ايمني در ساختمان‌ها از اهميت ويژه‌اي برخوردار بوده و در طرح‌هاي توسعه شهري نيز به آن اشاره شده است.

 

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهد بيان کرد: بايد در مرحله ساخت، بسياري از نکات ايمني بخصوص آتش‌نشاني در ساختمان‌ها ديده شود و بعد از بهره برداري نيز شهروندان اطلاعات کافي را در مورد آن‌ها داشته باشند.

کد خبر 1119976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha