آیین دعای ندبه در امامزاده حسن(ع) کرج به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود

نوروزی فر با اشاره به اهمیت جایگاه بسیج و تفکر بسیجی در پیشبرد اهداف نظام اسلامی گفت: آیین دعای ندبه در امامزاده حسن(ع) کرج به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

« ابراهیم نوروزی فر» در گفت و گو خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی ویژه برنامه دعای ندبه به مناسبت هفته بسیج در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) گفت: هفته مبارک بسیج یادآور ایثار و از خود گذشتگی بسیجیان از بدو تشکیل تا به امروز است.

 

رئیس سازمان بسیج مداحات و هیئات مدهبی استان البرز افزود: نقش بسیج در ترویج فرهنگ انتظار و به ویژه تحقق بیانیه ی گام دوم انقلاب که همان ایجاد زمینه و بستر حاکمیت حضرت مهدی موعود (عج) است اهمیت ویژه ای دارد.

 

وی ادامه داد: به همین منظور دعای پرفیض ندبه در آخرین روز از هفته بسیج و درسالروز تشکیل این نهاد مبارک مردمی و انقلابی در سراسر استان و برگزار می شود. 

 

نوروزی فر اظهار کرد: در مرکز استان این مراسم با حضور مردم بسیجی، خیل منتظران حضرت ولی عصر ارواحنافداه از ساعت 6:30 صبح در آستان مقدس امامزاده حسن علیه السلام کرج برپا می گردد.  

 

وی عنوان کرد: قرائت آیاتی از  کلام الله مجید ، سخنرانی حجت الاسلام میلانی نژاد و قرائت دعای ندبه با نوای حاج زین العابدین غلام از برنامه های این مراسم است. 

 

مسئول سازمان بسیج مداحان البرز در پایان خاطرنشان کرد: این مراسم پر فیض و معنوی به صورت زنده و مستقیم از شبکه  استانی البرز و شبکه سراسری شما پخش می شود. 

 

 

کد خبر 1119987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha