حضور شهرداری شیراز در سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت ‌های سرمایه‌ گذاری کشور

سازمان سرمایه ‌گذاری و مشارکت ‌های مردمی شهرداری شیراز در سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت ‌های سرمایه‌ گذاری کشور شرکت می‌ کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیراز، سازمان سرمایه ‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز در سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌ گذاری کشور شرکت می‌ کند.

این نمایشگاه ۸ تا ۱۱ آذر در جزیره کیش برگزار خواهد شد و شهرداری شیراز، پروژه ‌ها و فرصت‌ های مناسب سرمایه‌ گذاری در کلانشهر شیراز را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

آشنایی با همتایان اقتصادی و بهره‌ مندی از تجربیات ارزشمند آنها در زمینه سرمایه‌ گذاری، استفاده از ظرفیت نمایشگاه برای دیدار و مذاکره با سرمایه‌ گذاران خرد و کلان، معرفی چشم‌ اندازهای آینده شهر شیراز در حوزه اقتصاد و سرمایه ‌گذاری، بهره ‌مندی از حضور نخبگان و فعالان ملی و بین ‌المللی اقتصادی، ارائه تصویری از قابلیت‌ ها، ظرفیت ‌ها و شرایط شهر شیراز از منظر اقتصادی و سرمایه‌ گذاری، تبادل اطلاعات و ایجاد زمینه‌ های تحول در مسیر توسعه اقتصادی، اجتماعی و گردشگری از جمله اهداف شرکت در این نمایشگاه است.

خاطر نشان می شود، همزمان با سیزدهمین نمایشگاه ملی معرفی فرصت ‌های سرمایه‌ گذاری، هشتمین نمایشگاه بین‌ المللی بورس، بیمه و خصوصی‌ سازی نیز برگزار خواهد شد.

کد خبر 1119997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha