پیگیری راه اندازی زباله سوز رشت از نمایندگان مجلس

واثق کارگرنیا با ابراز امیدواری از راه اندازی زباله سوز سراوان رشت طی دو سال آینده گفت: راه اندازی زباله سوز رشت به عنوان مهمترین دغدغه ی کنونی مدیریت شهری از نمایندگان مردم در مجلس پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،  «محمد حسین واثق کارگرنیا» عصر امروز (چهارشنبه، ۳ آذر) در پانزدهمین جلسه علنی شورا با اشاره به تشکیل کارگروهی متشکل از مدیریت شهری و نمایندگان مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوع زباله سراوان به عنوان مهم ترین دغدغه اعضای شورا در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

 

رئیس شورای شهر رشت افزود: با وجود اینکه احداث زباله سوز در شهر رشت همزمان با سه شهر تهران، نوشهر و ساری مطرح شد و دو زباله سوز تهران و نوشهر به بهره برداری رسیده‌و زباله سوز ساری هم امسال به بهره برداری می رسد اما زباله سوز رشت هنوز در بخش تامین اعتبار اولیه قرار دارد.

 

وی با بیان اینکه زباله سوز رشت تنها‌ ۱۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: در شرایط فعلی طبق اعلام استاندار، هيچ مشكلی در تامين اعتبار وجود ندارد و با همراهی نمایندگان مردم رشت در مجلس، می توانیم طی دو يا سه سال آینده زباله سوز سراوان رشت به بهره برداری می رسد.

 

واثق کارگرنیا در ادامه جلسه شورا به اعلام آمادگی سرمایه گذاران بخش خصوصی با هدف مشارکت در پروژه های عمرانی رشت اشاره و عنوان کرد: مشارکت سرمایه گذاران در پروژه های عمرانی رشت، نوید دهنده روزهای خوب برای شهر است.


وی افزود: باید بستر های لازم به منظور جلب مشارکت سرمایه گذاران در پروژه های عمرانی رشت مهیا شود تا بتوانیم کاستی های موجود را برطرف و رشت را در مسیر توسعه هدایت کنیم.

کد خبر 1120002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha