حضور پرشور جوانان کانون در رزمایش هفته بسیج

محمدی، گفت: بمناسبت هفته بسیج جوانان و اعضای کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در رزمایش هفته بسیج شرکت کردند.

نعمت محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: بسیجی بودن و داشتن تفکر بسیجی رمز موفقیت در تمام کارهااست.

 

مسئول کانون محمد مصطفی دالاهو  افزود: در کنار بسیاری از ابتکارات و خلاقیت‌های امام خمینی(ره) خوشبختانه تشکیل بسیج مستضعفین یک ابتکار مبارک و فرخنده‌ای بود که آثار و ثمرات موفق آن را امروز علاوه بر کشور ایران در تمام نقاط جهان مشاهده می‌کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: آن چیزی که می‌تواند ملت را از مشکلات و معضلات برهاند بسط و گسترش روحیه بسیجی و جهادی بوده و تبیین این مباحث بر عهده هر قشری از بسیج است.

محمدی با اشاره به برنامه  هفته بسیج خاطر نشان کرد: جوانان این کانون با شور و اشتیاق خاصی به استقبال هفته مبارک بسیج رفتند و برنامه های مختلفی را با رعاینت پروتکل های بهداشتی برگزار کردند.

 

مسئول کانون محمد مصطفی دالاهو تصریح کرد: غباری روی مزار شهدا، کوهپیمایی بسیجیان کانون، برگزاری نشست روشنگری با سخنرانی حجت الاسلام  همتی،برگزاری نشست بصیرتی با سخنرانی احمدی و توزیع کمک های مومنانه بین خانوادهای نیازمند از مهمترین برنامه های این هفته است.

وی اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا ، شرکت در مراسم هفته بسیج با حضور اعضای کانون وبسیج در مراسم شهرستان دالاهو و شرکت در به زنگ درآوردن مدارس شهر گهواره از دیگر برنامه های اجرایی است.
 

کد خبر 1120108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha