برگزاری مسابقه مقاله نویسی دانش آموزی به همت کانون

جعفری از برگزاری مسابقه مقاله نویسی دانش آموزی به همت کانون فرهنگی شهدای هسته خبر داد.

«محمد مهدی جعفری» ضمن گرامیداشت هفته بسیج از برگزاری مسابقه مقاله نوسیس ویژه دانش آموزان خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این مسابقه با موضوعات اعتیاد و مضرات آن در جامعه، از تولد تا شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و وصایای شهدا در رابطه با حجاب و عفاف برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای، مسجد صاحب الزمان (عج) روستا ی راوه با اشاره به اینکه این مسابقه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار می شود، افزود: هفته بسیج فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ بسیج و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان انقلاب در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است و ما باید با انجام کارهای فرهنگی و برگزاری اینگونه مسابقات جوانان و نوجوانان را با فرهنگ بسیج آشنا کنیم.

 

وی افزود: این مسابقه ویژه دانش آموزان 10 تا 18 سال است و علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا روز جمعه 24 دی ماه 1400 همزمان با برگزاری دعای ندبه به مسئولان در مسجد صاحب الزمان (عج) تحویل دهند.

 

جعفری با اشاره به اینکه مقالات باید حاصل تحقیق و جستجوی نویسنده باشد، بیان کرد: در صورت استفاده از منبع ذکر نام منبع ضروری است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای،  مسجد صاحب الزمان (عج) روستا ی راوه ادامه داد: مقالات باید حداقل در دو صفحه و حداکثر در 10 صفحه تهیه و ارسال شود.

 

وی بیان کرد: در پایان به برگزیدگان این مسابقه همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن هدایایی اهدا می شود.

کد خبر 1120117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha