بسیج  یک نهاد مردمی و سازمان یافته و منسجم است

ماموستا کرد بهمنی، گفت: در اوایل انقلاب ، بسیج با حضور توده مردم تشکیل یافت و هیچ نهادی در تشکیل اولیه آن دخالت نداشت اما فرمان امام خمینی و با مرور زمان و اهمیت آن ، به یک نهاد مردمی و سازمان یافته و منسجم تغییر یافت.

ماموستا عزیز کردبهمنی با تبریک هفته بسیج  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:بسیجیان علاوه بر اینکه در دوران جنگ، افتخار خلق کردند در روزگار فعلی هم نقش بسزایی در مدیریت کشور دارند.

 

امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه افزود: اکنون بسیجیان بر حسب ضرورت علاوه بر آمادگی کامل برای دفاع از کیان اسلامی با حضور فعال در فعالیت‌های مختلف اجتماعی ، فرهنگی در پیشگیری و مباره با کرونا در کنار نهادها، اداره‌ها و تشکل‌ها با جدیت مشغول خدمت صادقانه است .

 

وی خاطر نشان کرد: در حرکت بسیج،ارتباطات درون‌گروهی و فرهنگ مشترک هر چقدر محکم‌تر و گسترده‌تر باشد، احتمال پیروزی آن نیز بیشتر خواهد بود، و ارتباطات و فرهنگ مشترک باعث می‌شود که تعبیر یکسان و واحدی نسبت به امر مورد نظر به وجود بیاید. در نتیجه بهتر میتوان به هدف مورد نظر دسترسی پیدا کرد.

 

ماموستا کرد بهمنی  تصریح کرد: بسیج از جمله اصلی ترین ثمرات انقلاب اسلامی  محسوب می شود که نقش تعیین کننده در رشد و  آبادانی کشور دارد و بسیجیان برای دفاع از انقلاب و قرآن خالصانه جان فدا کردند تا امنیت و آزادی بر کشور حاکم شود.

 

امام جمعه موقت اهل سنت کرمانشاه اظهار کرد: حال که بسیج در تمام سه قوا حضوری پر رنگ دارد و در اصل از متن جامعه برخاسته است ، میتوان گفت که هم جامعه و هم تمام قوا را در خود دارد ،و نقش پر رنگ و موثری هم در گفتمان وحدت ایفاء کند.

کد خبر 1120145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha