نگاه بسیجیان وظیفه محور و براساس تعالیم دینی است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه احیای تفکر بسیجی بهترین هدف در زندگی هر انسان واقعی است گفت: نگاه بسیجیان وظیفه محور و براساس تعالیم دینی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در نخستین یادواره شهدای بسیج حقوقدانان کردستان با اشاره به ویژگی‌های افراد بسیجی اظهار کرد: اخلاص، شجاعت و شهامت و استقامت و پایداری از ویژگی‌های بسیجیان است.

 

وی با اشاره به اینکه احیای تفکر بسیجی بهترین هدف در زندگی هر انسان واقعی است گفت: نگاه بسیجیان وظیفه محور و براساس تعالیم دینی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اعلام کرد: بسیجیان به عنوان نیروی مردمی و همیشه درصحنه هرگز درصدد مقام و منصب نبوده‌اند و تنها هدف آنها حفظ امنیت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی بر اولویت‌ قرار دادن کادرسازی بسیج تاکید کرد و افزود: بسیج شجره حیات طیبه است.

 

وی تصریح کرد: نگاه برنده داشتن که در آیه 173 سوره صافات نیز به آن اشاره شده است یکی دیگر از ویژگی‌های بسیجیان واقعی است که یک بسیجی همیشه باید احساس کند که کارش رو به جلو می‌رود و با این فکر کارهایش را انجام دهد و وظیفه‌اش را به پایان برساند و همواره نگاه پیروزی و حرکت رو به جلو داشته باشد.

 

 محمد جباری دادستان مرکز استان کردستان هم  در این مراسم با بیان اینکه در طول این هفته خدمات ارزنده‌ای توسط مجموعه سازمان بسیج حقوقدانان در بحث آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد انجام شد، اضافه کرد: امیدواریم همچنان این بحث ادامه داشته باشد.

 

وی با ابراز خرسندی از همراهی و همگامی سازمان بسیج حقوقدانان استان کردستان با سازمان زندان‌ها در راستای گره‌گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی زندانیان اعلام کرد: سازمان بسیج حقوقدانان در راستای آزادی آنها شایسته تقدیر است.

 

وی افزود: آزادسازی هر زندانی را باید ضربدر 3 کرد چرا که با آزادسازی هر زندانی، خود زندانی به دامن اجتماع وخانواده برمی‌گردد، خود زندان و مدیریت آن در بحث هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود و خود زیان دیده هم به بخشی از تضرضر خود خواهد رسید.

 

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدای حقوقدان استان کردستان تقدیر شد.

 

 

کد خبر 1120195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha