در حوزه صنایع به استان فارس ظلم شده است

حجت‌ الاسلام طاهری گفت: در حوزه صنایع به استان فارس ظلم شده و ۷۰ درصد از صنایع استان تعطیل یا نیمه تعطیل هستند که برای استان فارس ننگ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌ الاسلام «محی‌ الدین طاهری»، امروز (پنج شنبه 4 آذر) در نشست جامعه روحانیت شیراز گفت: روحانیت خواستار تغییر و تحول در مدیریت‌ ها با حضور مدیران انقلابی و ارزشی است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز ادامه داد: لازم است تا در انتصابات از نیروهای انقلابی و توانمند استفاده شود و مدیران باید انتقاد پذیر باشند و در اتاق آنها به روی مردم و انتقادات مردمی باز باشد و مردم باید بتوانند بدون ترس با مدیران صحبت کنند.

وی با اشاره به وضعیت صنایع در فارس عنوان کرد: در حوزه صنایع به استان فارس ظلم شده و ۷۰ درصد از صنایع استان تعطیل یا نیمه تعطیل هستند که برای استان فارس ننگ است.

حجت‌ الاسلام طاهری تاکید کرد: اگر کارخانه‌ ها راه بیفتند نیازی به خیریه ‌ها و دستگاه‌ های حمایتی نیست و یکی از مشکلات اساسی فارس، آب است و استفاده از آب‌ های زیرزمینی و غیرمجاز نتیجه ای جز فرونشست ندارد و راه حل رفع این مشکل انتقال آب از خلیج فارس به استان است.

کد خبر 1120199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha