ایجاد فرصت ترویج معارف نماز برای سوادآموزان فارس در طرح «نماز کلید بهشت است»

نوروزی چگینی گفت: طرح «نماز کلید بهشت است» برای ۴۵۰ نفر از آموزش دهندگان سواد آموزی فارس و با هدف ترویج معارف نماز و فرهنگ درست ‌خوانی و آشنایی با احکام نماز به اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «بهزاد نوروزی چگینی»، امروز (پنج شنبه 4 آذر) در آئین افتتاحیه طرح «نماز کلید بهشت است» گفت: این طرح برای 450 نفر از آموزش دهندگان سواد آموزی فارس و با مشارکت ستاد اقامه نماز و حوزه معاونت سوادآموزی در حال برگزاری است و با هدف ترویج معارف نماز و فرهنگ درست ‌خوانی و آشنایی با احکام نماز به اجرا درآمده است.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس افزود: 80 نفر از این آموزش دهندگان سواد آموزی در شیراز و سایر آنها در مناطق خود از آموزش های طرح «نماز کلید بهشت است» را خواهند دید.

وی اضافه کرد: این طرح طی چهار سال گذشته و به نوبت برای آموزش دهندگان فارس برگزار شده که تمامی آموزش دهندگان سواد آموزی فارس از آموزش های این طرح بهره مند خواهند شد.

نوروزی چگینی تاکید کرد: در این طرح آموزش نماز در طول دوره تحصیل و سایر برنامه‌ های سوادآموزی انجام می ‌شود وآموزش دهنده در هر جلسه ۱۰ دقیقه را به آموزش نماز اختصاص می دهد.

«سعید مهبودی»، رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش فارس نیز گفت: نماز به عنوان یک واجب دینی حائز اهمیت والایی است و آموزش دهندگان به ترویج معارف نماز به فراگیران خود باید توجه ویژه داشته باشند.

کد خبر 1120207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha