امروز خانواده های ایرانی در هجمه عظیم فرهنگی دشمن قرار دارند

حجت الاسلام جلیلی‌صفت بیان اینکه میدان نبرد تنها به موشک و سلاح محدود نمی‌شود گفت: امروز در هجمه عظیم فرهنگی دشمن قرار داریم و دشمن را نباید ضعیف تصور کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «احمد جلیلی‌صفت» امروز پنج شنبه (۴ آذر) در پنجمین دوره کارگاه آموزشی فرهنگی حوزه خانواده ویژه مسوولان مجتمع‌های فرهنگی ارتش در مشهد با بیان اینکه میدان نبرد تنها به موشک و سلاح محدود نمی‌شود گفت: امروز در هجمه عظیم فرهنگی دشمن قرار داریم و دشمن را نباید ضعیف تصور کنیم.

 

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یکی از آموزه‌های دین اسلام را ازدواج دانست و افزود: در روایات آمده وقتی طلاقی رخ می دهد و زن و شوهری از یکدیگر جدا می شوند، زمین می‌لرزد اما دشمن در این زمینه به قدری کار کرده که برخی برای طلاق جشن می‌گیرند هر چند میزان جشن طلاق اندک است ولی اندک آن هم زیاد شمرده می‌شود زیرا دشمن به دنبال قبح شکنی در این زمینه است.

 

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) فرمود به زودی امت گرفتار دردهای اجتماعی می‌شوند که می توان به نافرمانی و ناسپاسی اشاره کرد؛ گفت: چشم و هم چشمی، یکی از بزرگترین دردهای جامعه است که دشمن در این زمینه هم برنامه داشته است. اسلام هیچگاه با ثروت مخالفت نکرده است اما با وابستگی به ثروت مخالف است.

 

حجت الاسلام جلیلی‌صفت ادامه داد: ما نعمتهای بسیار داریم و امروز کشور ما ولایی است و در دنیا سربلند هستیم که این از برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است.

 

 

کد خبر 1120209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha