ابعاد فتنه سال ۸۸ از زوایای مختلف برای مردم تبیین شود

اشجری با بیان اینکه ابعاد فتنه سال ۸۸ از زوایای مختلف برای مردم تبیین شود گفت: خلق حماسه هشتم دی تحسین همگان از جمله ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای را به‌همراه داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی اشجری امروز(پنج شنبه، ۴ آذر) در نشست بزرگداشت یوم‌الله نهم دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) استان گیلان که پنج‌شنبه چهارم آذرماه برگزار شد، ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بسیج، گفت: از همدلی و همراهی بسیجیان عزیز در بزرگداشت مناسبت‌های انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم ملی و مذهبی قدردانی می‌نمایم.

 

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بسیجیان را دلسوزترین و بی‌منت‌ترین سربازان انقلاب اسلامی و پاسداران واقعی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: بسیجیان سلحشور در مسیر تداوم و تعالی انقلاب اسلامی در جای‌جای میهن اسلامی و حتی آن سوی مرزها از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند و تا به امروز بی‌هیچ چشمداشتی در برابر دسیسه‌ها و فتنه‌های پایان‌ناپذیر استکبار جهانی سینه سپر کرده‌اند.


اشجری با بیان اینکه در سال 1388 عناصر داخلی ضدانقلاب و دشمنان قسم‌خورده خارجی نظام با طراحی فتنه‌ای حساب‌شده کوشیدند تا با بسیج همه امکانات استکبار جهانی، انقلاب اسلامی ایران را از پا درآورند، تصریح کرد: به مدد الهی، توجه حضرت ولی‌عصر(عج)، هوشیاری و هدایت مقام معظم رهبری و حضور آگاهانه و پرشور مردم انقلابی ایران و در نتیجه خلق حماسه بزرگ یوم‌الله نهم دی بساط فتنه و فتنه‌گران درهم پیچیده شد.


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی «مسئله‌ فتنه و فتنه‌گران، از مسائل مهم و از خطوط قرمز است»، تاکید کرد: لازم است ضمن زنده‌نگهداشتن یوم‌الله نهم دی، ابعاد فتنه سال 1388 از زوایای مختلف برای مردم تبیین شود.


وی با بیان اینکه حضور یک روز جلوتر مردم گیلان و خلق حماسه هشتم دی همچون ستاره‌ای پر‌فروغ در کارنامه انقلابی گیلانیان بصیر و غیور می‌درخشد، گفت: خلق حماسه هشتم دی تحسین همگان از جمله ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای را به‌همراه داشته است.


اشجری، شعار محوری سال‌جاری را «یوم‌الله نهم دی، تجلی وحدت ملی و رمز عبور از فتنه» اعلام کرد و افزود: این شعار، یوم‌الله نهم دی را به‌عنوان نماد وحدت مردم ایران حول محور ولایت فقیه در برابر فتنه‌گران و دشمنان نظام معرفی می‌کند.


قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه با حکم حضرت آیت‌الله جنتی نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دکتر علی‌محمد نائینی به سمت رئیس ستاد بزرگداشت یوم‌الله نهم دی منصوب شده است، اظهار کرد: ان شاء الله با احیای مجدد این ستاد و تعهد، شایستگی و تجارب ایشان شاهد شکوفایی و نوآوری در برنامه‌های ستاد بزرگداشت یوم‌الله 9 دی و بزرگداشت باشکوه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سراسر کشور باشیم.


وی با اشاره به تشکیل ستادهای استانی و شهرستانی پس از تشکیل ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری یک مراسم محوری سلامت‌محور به‌شکل همزمان در سراسر کشور با حضور سخنرانان ملی و همچنین برنامه‌های متعدد تبیینی و اجرایی آغاز شده است.


 اشجری با اشاره به همزمانی یوم‌الله نهم دی با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س)، تاکید کرد: برنامه‌های بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سال‌جاری با صبغه فاطمی برگزار خواهد شد.


در این نشست 107 مصوبه به منظور پاسداشت یوم‌الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت به تصویب حاضرین رسید.

کد خبر 1120216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha