رویداد ملی فهما فرصت و ظرفیتی برای بیان عملکرد کانون های مساجد در شرایط تحریم اقتصادی است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت ضرورت ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد گفت: رویداد ملی فهما فرصت و ظرفیتی برای بیان عملکرد کانون های مساجد در شرایط تحریم اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست هم اندیشی که پنجشنبه 4 آذر با حضور رابطان فهما استان البرز در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: هدفمندی برنامه ها، فعالیت ها و عملکردهای برنامه ای در جریان فعالیت رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در مناطق مختلف استان البرز با نگاه راهبردی به تحقق بخشیدن منویان رهبرمعظم انقلاب است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز از 65 کتابخانه برخوردار است که به نوبه خود سهم ویژه ای در پیشبرد اهداف کانون های مساجد دارند اما یک مسئله اساسی این است که آمار و گزارش از عملکردها کم است؛ ضروری است ثبت فعالیت ها در حوزه کتاب و کتابخوانی به درستی انجام شود.

 

وی با اشاره به اهمیت فعالیت کانون های مساجد بیان کرد: یکی از مسائل قابل توجه در زمینه فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد تخصیص بودجه مورد نیاز است در عین حال با همین کمبودهای مالی و اعتباری در ابتدای انقلاب شاهد بودیم که مسجدی ها دستاوردهای کلانی را به ثمر نشاندند.

 

 

وی اظهار کرد: در جریان تحریم های اقتصادی با فشارهای متعددی روبه رو هستیم ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در این خصوص نیز پیگیری هایی دارد و از ظرف ستاد استانی البرز نیز نامه نگاری های متعددی برای این مطلب و تخصیص بودجه انجام گرفته است.

 

وی عنوان کرد: سومین رویداد ملی فهما با همت رابطان کانون های مساجد زمینه رفع مشکلات و معضلات مختلف است و راهکار و راهبردی برای رفع موانع تلقی می شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در پایان با برشمردن موفقیت های کانون های مساجد البرز خاطرنشان کرد: بهره مندی از یک گروه سرود بین المللی با 10 اثر فاخر، ارزشی و طی یکسال گذشته بخشی از ارزشیبای و عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز است.

 

 

کد خبر 1120268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha