مذاکره در صورت پذیرش خواسته‌های ملت ایران به نتیجه می‌رسد

وحیدی گفت: اگر آمریکا بر خواسته‌های برحق ملت ایران تن دهد و خباثت را کنار بگذارد مذاکره به نتیجه می‌رسد و اگر نخواستند ملت ایران محکم در مسیر پرامید و روشن پیش رو گام بر می دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «احمد وحیدی» امروز (پنجشنبه ۴ آذر) در آیین تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید چهارمحال و بختیاری به فعالیت‌های دولت در ماه‌ های اخیر اشاره کرد و گفت: دولت تلاش کرد تا مسئله کرونا را به خوبی مدیریت کند و در همین راستا با اجرای طرح واکسیناسیون در شرایط به نسبت خوبی قرار داریم.

 

وزیر کشور ادامه داد: همچنین دولت در موضوع سیمان، فولاد و تامین سایر اقلام موفقیت ‌هایی داشته است و تنظیم بازار را مرتب پیگیر است تا به نقطه مطلوبی برسد.

 

وحیدی با بیان اینکه مسیر محکم و پرامیدی در ادامه پیش رو داریم، اظهار داشت: امروز دیگر کسی نمی‌گوید حل مسائل اقتصادی با آمریکا است و حالا اگر بر خواسته های برحق ملت ایران تن دادند و خباثت را کنار گذاشتند مذاکره به نتیجه می رسد و اگر نخواستند ملت ایران مسیر پرامید و روشنی در پیش دارد.

 

وزیر کشور به مسئله آب نیز اشاره کرد و گفت: مشکل کم‌آبی یک مشکل عمومی است و همه استان‌های کشور با این مشکل روبرو هستند که در ابتدا باید دعا کرد تا نزولات جوی شکل گیرد و سپس مردم صبوری و همراهی کنند تا با تدبیر مسئولان این مشکل برطرف شود.

 

وحیدی تصریح کرد: دولت و استانداران در تلاش اند تا موضوع کم‌آبی را به خوبی مدیریت کنند و دارد در این حوزه فکر و تدبیر می‌شود و مشکلات با صبر و تحمل حل می‌شود.

 

وزیر کشور با بیان اینکه مسئله آب به مشکل بزرگی در کشور تبدیل شده است، اظهار کرد: باید در این رابطه تدبیر شود و با رعایت عدالت و تامین نیازهای مردم و با اولویت شرب در این خصوص عملکرد.

 

وحیدی افزود: دشمن با ایران و مردم کشور دشمن است و از هر فرصتی برای ضربه زدن استفاده می کند و یک روز پمپ بنزین‌ها را هک می‌کند و روز دیگر شرکت هواپیمایی را هک می‌کند از همین رو نباید اجازه هیچ سوء استفاده‌ای را به دشمن داد.

 

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی استان چهارمحال و بختیاری از جمله نرخ بالای بیکاری، اظهار داشت: استعدادهای زیادی در این استان وجود دارد به طور مثال صنعت جوش در هفشجان و گردشگری در روستای سرآقاسید که می توان از این ظرفیتها برای رفع چالش بیکاری بهره گرفت.

 

وحیدی با بیان اینکه نیازمند تدوین الگوی حضور همه‌ جانبه مردم در اقتصاد هستیم، افزود: همانطور که مردم در سیاست، فرهنگ، دفاع و امنیت وارد شدند و همه مسائل را رفع کردند در اقتصاد نیز باید آنها را وارد میدان کرد.

 

وزیر کشور همچنین با گرامیداشت هفته بسیج به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت و جایگاه بسیج پرداخت و خاطرنشان کرد: همه ملت ایران بسیجی هستند.

 

کد خبر 1120277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha