برگزاری محفل انس با قرآن در آستارا

تابش از برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) شهرستان آستارا خبر داد.

«وحید تابش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت هفته بسیج و با حضور اقشار مختلف مردم، بسیجیان و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) آستارا برگزار می‌شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) بندر آستارا با بیان‌اینکه این محفل روز(جمعه، ۵ آذر) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، افزود: حاضران در این محفل از تلاوت زیبای امید چالاک و سینا هنری از قاریان ممتاز کشوری بهره‌مند می‌شوند.

 

وی تصریح‌کرد: در این محفل حجت‌الاسلام سید علی سید رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا سخنرانی می‌کند.

 

تابش گفت: هدف از برگزاری این محفل نورانی ترویج فرهنگ قرآنی و توجه به آیات الهی و تقویت باورهای دینی در بین مردم  و به خصوص نسل جوان و نوجوان جامعه است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: محفل نورانی انس با قرآن کریم به همت امام جماعت، هیئت امنای مسجد، هیئت رزمندگان اسلام، پایگاه مقاومت بسیج شهید شیارکار حوزه شهری و کانون فرهنگی هنری شهدای گمنام مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) برگزار می‌شود.

کد خبر 1120292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha