مسابقات ورزشی ویژه بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد 

مهدی احمدی خواه گفت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه، مسابقات ورزشی طناب و حللقه زنی بین دانش آموزان عضو کانون برگزار شد.

«مهدی احمدی خواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های بزرگداشت هفته بسیج، گفت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه، مسابقات ورزشی طناب و حللقه زنی بین دانش آموزان عضو کانون برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق زراع قلعه گنج افزود: در همین راستا به ۳ نفر از دانش آموزان مدرسه ۷۲ تن که در این مسابقات رتبه کسب کردند، جوایزی اهدا شد.


وی ابراز کرد: همچنین با اعضای کانون شهید زارع در گلزار شهدا حضور یافته و ضمن غبارروبی قبور مطهر شهدا به مقام شامخ آنها ادای احترام کردیم.


احمدی خواه ادامه داد: در این مراسم بچه مسجدی های عضو کانون یک بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید بیعت کردند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق زراع قلعه گنج اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج، دیدار با خانواده شهید اسحاق زارع است که در قالب طرح سه شنبه های تکریم برگزار شد.


وی تاکید کرد: شهید زارع یکی از شهدای بسیجی دفاع مقدس است که این کانون فرهنگی هنری نیز به نام ایشان مزین شده است.


احمدی خواه اضافه کرد: طرح شنبه های کتاب نیز با معرفی کتاب هایی درباره زندگی شهدای بسیجی برگزار شد تا ضمن گرامیداشت هفته بسیج، یاد و خاطره این شهدا را نیز زنده نگه داریم.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اسحاق زراع قلعه گنج در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز از فرصت هفته بسیج برای تجلیل از برگزیدگان مسابقات کتابخوانی که از بچه های بسیجی عضو کانون بودند، استفاده شد.

کد خبر 1120297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha