یک فوتی و ۱۷ بستری کرونایی در خراسان شمالی ثبت شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر چهارم آذر ماه، متاسفانه یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت و ۱۷ بیمار جدید بستری شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر «سید جواد پورنقی» امروز پنج‌شنبه اعلام کرد: با بستری 17 بیمار جدید در 24 ساعت منتهی به ظهر چهارم آذرماه، هم اکنون 116 بیمار دارای علائم بیماری کووید 19 در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

 

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده در مدت زمان یاد شده، متاسفانه یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شد.

 

 

وی با بیان این که رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی در مهار بیماری کووید 19 بسیار مهم و ضروری است، افزود: تصور ایمنی کاذب به جهت تزریق واکسن موجب به مخاطره افتادن سلامت عمومی و خسارت های جبران ناپذیر می شود.

 

 

دکتر پورنقی با اشاره به اینکه اکنون 87 درصد جمعیت بالای 12 سال در استان واکسینه شده اند، خاطرنشان کرد: شهروندانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند سریع تر نسبت به این امر اقدام کنند زیرا با افزایش آمار واکسیناسیون، ایمنی عمومی در برابر ویروس کرونا ایجاد می شود.

 

 

کد خبر 1120316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha