مسابقات قرآنی مدهامتان در تراز جامعه قرآنی است

مسئول امور قرآنی اهل سنت در زاهدان گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان در تراز جامعه قرآنی است که رقابت سالم بین بچه های مسجدی ایجاد کرده است.

«مولوی ابومصطفی سالارزهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت:  مسابقات قرآنی موثرترین و کارآمد ترین کار فرهنگی است که آثار و برکات آن نه تنها  در زندگی شخصی بلکه جامعه را فرا می گیرد.

 

مسئول امور قرآنی اهل سنت در زاهدان یادآور شد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد با برپایی مسابقات قرآنی مدهامتان زمینه شکوفایی استعدادهای جوانان را در مساجد و  زمینه رقابت سالم را در استان فراهم می کند.

 

مسئول امور قرآنی اهل سنت در زاهدان با اشاره به اینکه سطح کمی و کیفی مسابقات قرآنی مدهامتان ارتقا یافته است، ادامه داد: مسابقات قرآنی مدهامتان در سیستان و بلوچستان بدور از گرایش های مذهبی نه تنها چراغ مسابقات قرآنی را در استان پر فروغ کرده است بلکه به کانون وحدت بین شیعه و اهل سنت تبدیل شده است.

 

سالارزهی یادآور شد: سیستان  و بلوچستان در زمینه قرآنی یکی از استانهای سرآمد به حساب می آید که اگر به این استان توجه بیشتر شود و اعتبار و بودجه برای برپایی مسابقات قرآنی داده شود قطعا حرف در سطح ملی و بین المللی برای گفتن دارد.

کد خبر 1120356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha