جنگ نرم استعمارگران به دنبال وابستگی و وادادگی ملت ما در همه عرصه ها است

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: جنگ نرم استعمارگران امروز و آینده این است که می خواهند ملت ما  یا هر ملت دیگری را که دارای استعداد است از استعداد و ظرفیت های درونی خود غافل کرده و دچار وابستگی و وادادگی در همه عرصه های جامعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۵ آذر ماه حجت الاسلام «کاظم صادقی» در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: یکی از شاخصه های سبک زندگی اسلامی، تکریم و احترام و عزت بخشی به خانواده و جامعه است.


امام جمعه زهکلوت بیان کرد: این احترام و عزت بخشی به خانواده و جامعه در بعضی اوقات انتفاعی است یعنی احترام می کند چون به آن احتیاج دارد و گاهی نیز ریاکارانه است یعنی ظاهری است و حالت منافق صفتی را  دارد.


وی افزود: گاهی وقت ها احترام و عزت بخشی به خانواده و جامعه از روی ترس، در  قالب احترام افراطی و گاهی نیز عاقلانه همراه با منطق است که بهترین نوع احترام در جامعه همین است که باید نهادینه سازی شود.


حجه الاسلام صادقی ضمن تبریک هفته بسیج و روز تاسیس بسیج مستضعفین، تصریح کرد: ذات بسیج جهادی بودن همراه با مدیریت، عقلانیت، کادرسازی صحیح و نگاه کلی به همه اقشار جامعه است که موجب ارتقاء و رضایت جایگاه بسیج در افکار عمومی می شود.


خطیب جمعه زهکلوت به دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اشاره کرد و ادامه داد: نخبه بودن یک نعمت الهی است که باید قدر این ظرفیت خدادادی را دانست.


وی تصریح کرد: جنگ نرم استعمارگران امروز و آینده این است که می خواهند ملت ما  یا هر ملت دیگری را که دارای استعداد است از استعداد و ظرفیت های درونی خود غافل کرده و دچار وابستگی و وادادگی در همه عرصه های جامعه کنند.


حجت الاسلام صادقی خطاب به مسئولین شهرستان رودبار جنوب، عنوان کرد: باید از ظرفیت نخبگان شهرستان و بخش جازموریان به نحو احسن چه در قالب مشورت و یا این که در راس کارهای اجرایی استفاده شود چرا که این امر موجب تقویت ظرفیت های شهرستان و بخش می شود.


امام جمعه زهکلوت با اشاره به حقوق های نجومی، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم این است که باید با این پدیده زشت در جامعه که عامل اعتماد زدایی و حاکمیت تفکر اشرافی گری در جامعه است، برخورد شود.


وی اضافه کرد: نهادهای امنیتی و قضایی باید با پدیده زشت حقوق های نجومی بدون چشم پوشی و مصلحت اندیشی برخورد قاطعانه کرده و مجلس شورای اسلامی نیز با طرح قوانین و مقررات درست مانع این پدیده شود.


حجت الاسلام صادقی با اشاره به تحرکات روزهای اخیر آمریکایی ها و اروپایی ها و فضا سازی هایی که بر علیه دولت ایران و مذاکرات آتی داشتند، ابراز کرد: آمریکایی ها و جیره خوران آن ها با ائتلاف سازی و نمایش های تکراری تحریم اشخاص، شرکت ها و بازی گری های رافائل گروسی به دنبال مقصر جلوه دادن جمهوری اسلامی در مذاکرات آینده است و با اقدامات صحیح و پیشگیرانه دولت سیزدهم این حربه دشمن نیز کارایی ندارد.


خطیب جمعه زهکلوت در خاتمه با اشاره به وضعیت نابسامان بازار بخش جازموریان و عدم وجود مدیریت موثر، گفت: از مسئولین اداره صمت درخواست داریم تا نظارت های موثر خود را نسبت به بازار جازموریان بیشتر کنند.

کد خبر 1120374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha